hæmoride, strutnumse, udstående tarm...??
Fra : S.J & L.T.

Dato : 10-10-01 21:06

En af de første ting jeg hæftede mig ved, da jeg så vores lille
hitte-killing, Buko, for allerførste gang var, at den havde en meget
'udstående' numse. Altså sådan lidt hæmoride-agtig. Noglegange er det værre
end andre; og det er da også noget som et par familiemedlemmer har
bemærket...
Hvad kan det være. Han spiser fint og går på toilettet og har fast afføring.
Vejer nu 826 gram; og er vel omkring de 8 uger nu...
Det er ham fra 'killingen der kom ind fra kulden'; hvis nogen skulle være i
tvivl.
Skal se om jeg kan få fanget et billede 'i den rette vinkel' en af dagene

I kan se de seneste billeder af Buko; og pap-storebror Roquefort på følgende
adresse:

http://communities.msn.dk/ThomsenJuul/mittekatterne.msnw

KH

Linda

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 10-10-01 21:31

Linda skrev...
> [...]
> tvivl.
> Skal se om jeg kan få fanget et billede 'i den rette vinkel' en af dagene

Hej Linda

Vores ene killing, Jack, har en bagende der ser ud som det du beskriver...
og han har haft det i al den tid vi har haft ham, han er ca 5 måneder nu (og
snart en ex-han).
Det ser underligt ud, men vores dyrlæge har ikke bemærket det (altså hun har
ikke påtalt det) så jeg tror ikke det er noget. Til gengæld FISER han noget
så skrækkeligt, gør Buko også det? for så er der måske en sammenhæng dér?

Mange hilsner
Lisbeth Jakobsen
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-10-01 21:29

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev ..
> [...]
noget
> så skrækkeligt, gør Buko også det? for så er der måske en sammenhæng dér?

Hej Lisbeth

Det er Jack, der er abyssinier, ikke? Min aby har nemlig også et mere
"udstående" (eller skal vi kalde det fremtrædende...) rumpehul end mine
burmesere - jeg har aldrig antaget det for at være noget abnormt, sådan er
det bare!

Mvh. Camilla

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 10-10-01 21:55

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> burmesere - jeg har aldrig antaget det for at være noget abnormt, sådan er

Næh... det er det nu ikke Jack er OKH'en , det er Phumba der er
abyssinier, og hendes lille forfinede dame-numsehul bliver skam pænt hvor
det skal... Men det lader til at det ER et almindeligt træk ved i hvertfald
nogle katte, så det er nok ikke noget at bekymre sig over så. Jeg havde
faktisk tænkt mig at nævne det for dyrlægen når Jack nu snart skal være
ex-han, men jeg får så sikkert at vide at det er helt normalt. Ellers skal
jeg nok vende tilbage

Hilsen
Lisbeth H Jakobsen
http://cutiecats.tripod.com - nogenlunde nye billeder af kattene - med
navn og det hele...he he he

Fra : S.J & L.T.

Dato : 10-10-01 22:16

He, he
Nej, jeg har ikke bemærket at Buko fiser....

Hilsen Linda

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 11-10-01 11:51

"S.J & L.T." <s_juul73@hotmail.com> wrote in message

> He, he
> Nej, jeg har ikke bemærket at Buko fiser....

Tro mig, hvis Buko skulle fise som Jack gør, så er du SLET IKKE i tvivl

Det er ovenikøbet proportionalt med hvor meget han hygger sig, jo "dejligere"
han er og har det, jo flere dunster stiger op fra ham... og så kan det godt
knibe med at blive ved med at synes det er rart at sidde og nusse med ham *LOL*

Venligst
Lisbeth Jakobsen
http://cutiecats.tripod.com

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Kirstine

Dato : 11-10-01 14:30

In article <bb81f66d32b4d37e51ac530df6e7691a.15796@mygate.mailgate.org>,
ernyoka@hotmail.com says...

> [...]
> knibe med at blive ved med at synes det er rart at sidde og nusse med ham *LOL*

Vi oplevede det samme med Julius, da han var killing. Han kunne
simpelthen få folk til at rømme stuen i løbet af no time, når han først
rigtigt hyggede sig *G* Jo mere han spandt, snoede sig og blev nusset, jo
være blev stanken af rådne æg...

Heldigvis er han vokset fra det. Det aftog sådan gradvist, og nu, hvor
han er voksen, prutter han kun, når han er ude på badeværelset. Så kan
det til gengæld også høres og lugtes, men det er sjældent. Han er en
dygtig mis, er han *G*

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*