Slettede indlæg..og killingen fra Enghave
Fra : S.J & L.T.

Dato : 10-10-01 10:04

Bliver der slettet indlæg her på forum i uvilkårlig rækkefølge? F.eks. kan
jeg se svarende på mit eget indlæg om 'mere om killingen der kom ind fra
kulden'; men selve indlægget, som jeg skrev, forefindes ikke længere. Sådan
er det med mange af indlægene; hvor kun svar findes: og det kan godt være
lidt mangelfuldt, når man ikke får hele problemstillingen med.
Jeg kom til at tænke på det, fordi jeg ledte efter indlægget med den meget
lille killing, der var blevet reddet på togskinnerne, et eller andet sted i
København. Tror det var på Enghave St.... Der var også lagt billeder af den
på binaer.dk -en meget lille tumling af en grå killing, der stadig havde let
'sammenkrøllede' ørespidser. Tænkte bare på, hvordan det gik med den...

Linda

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 10-10-01 11:37

"S.J & L.T." <s_juul73@hotmail.com> skrev:
> Bliver der slettet indlæg her på forum i uvilkårlig rækkefølge?

Det har både noget at gøre med om du har sat briller på.
Om hvor længe du har bedt din pc gemme dem. Det er i
dine indstillinger.
Og så på visning. Hvis du sætter den til at kun vise ulæste
kan det også være en grund.
Ghita

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-10-01 16:00

Hej Linda

Hvis du leder efter et gammelt indlæg som er slettet fra serveren, kan du
søge efter det på http://www.kandu.dk/
(Interesser - Dyr - Katte).
Der er tre kategorier - "Besvarede spørgsmål", "Tips & Tricks" og "Nyheder
(UseNet)". I kategorien "Nyheder (UseNet)" er alle de indlæg, vi har i
dk.fritid.dyr.kat

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-10-01 16:06

> I kategorien "Nyheder (UseNet)" er alle de indlæg, vi har i
> dk.fritid.dyr.kat

....Eller i hverttilfælde tilbage til 23/11-00.
Der findes sikkert også et sted, hvor man kan søge efter *alle* indlæg, jeg
kender det bare ikke

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Line Wolff

Dato : 11-10-01 02:42

Jo, der er et website der hedder http://www.deja.com
De har nyheder fra alle nyhedsgrupper i hele verden meget lang tid tilbage.
Hvis man går ind i "advanced search" kan man vælge specifikke grupper ud og
kun søge i dem.

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : S.J & L.T.

Dato : 10-10-01 20:41

Jeg har skam fundet indlægget
Min kæreste pillede lidt ved computeren, slettede hele nyhedsgruppen, og
genindlæste den; og så var det hele tilbage igen... Indslaget hed 'Hvad gør
jeg?'.

Kender I det der med, at man på et eller andet plan, involverer sig i en af
sagerne på dette forum; og så pludselig savner en opfølgning mht. hvad der
sidenhen er sket i sagen... Sådan havde jeg det med den der lille killing,
der blev fundet på skinnerne ved Enghave St......

KH

Linda

Fra : Kate

Dato : 11-10-01 17:08

"S.J & L.T." <s_juul73@hotmail.com> wrote in

> [...]
> opfølgning mht. hvad der sidenhen er sket i sagen... Sådan havde
> jeg det med den der lille killing, der blev fundet på skinnerne ved

Ja, det kender jeg godt, derfor bruger jeg meget groups.google.com her
findes næsten alle ældre indlæg. Selvfølgeligt er der gange hvor jeg
ikke finder indlæg, men de fleste findes der.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.