WinFast GeForce2 PRO (64Mb.)TV-o -versus -~
Fra : Daffy

Dato : 09-10-01 17:10

Som Sub. siger ganske tydeligt har undertegnede problemer med
hardware in connectm. !!!.

Jeg har ALDRIG haft prob's, med at connecte skærm,- driver,-
skærmkort,- og jeg skal komme efter dig !!!

Dette er nu blevet tilfældet...

Prob's: Kan ikke conn. til orig. screen (PT-813) ?

Prob's: Kan ikke komme til at ændre STD (standart-skærm) i ops.

Prob's: Hvis jeg kører 100 Hz. på mon. vælter hele gøjemøjet
(manualen på PT-813 Postulerer, at der kan køres 100 Hz.
ved opl. 1280*1048) ,- og jeg må reformattere det hele
det tager en dag eller to når der skal justeres...
   Så nu forespørger ud i dette forum !!!

Er der mon's nogle der har et pat sidste Hint's før
jeg går tilbage til Win98II-SE igen ???.

Venligst.
K. Roed
kro@pc.dk