MSN Messenger problemer
Fra : Per Madsen

Dato : 08-10-01 18:23

Siden jeg installerede MSN Messenger 2.0f35, har jeg haft en del problemer
med at IE og OE slutter med fejl 2 & 3. Er der nogen af jer, der har gjort
jer lignende erfaringer, og har I evt fundet en løsning.
Nogen forslag?

Spec's:
333 Mhz iMac, 160 mb ram, MacOS 9.1 DK,
Internet Explorer 5.0f35, Outlook Express 5.0f35, MSN Messenger 2.0f55,
QuickTime 5.0.1, CarbonLib 1.4

Mvh.

Per

Fra : Jesper

Dato : 08-10-01 19:32

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> 333 Mhz iMac, 160 mb ram, MacOS 9.1 DK,
> Internet Explorer 5.0f35, Outlook Express 5.0f35, MSN Messenger 2.0f55,

Det kan være et problem med Internet Preferences, og hvis det er det
skal den skrottes.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Per Madsen

Dato : 08-10-01 23:21

in article 1f0z7m7.1y1u5sw60sfswN%triton@titancity.com, Jesper at
triton@titancity.com wrote on 08/10/01 19:32:

> Det kan være et problem med Internet Preferences, og hvis det er det
> skal den skrottes.

Så skal jeg eksportere mine "Favourites" fra IE, ellers ryger de når jeg
skrotter "Internet Preferences", ikk'. Hvad med accounts osv. i OE ryger de
oss'.

Per

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-10-01 22:51

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Så skal jeg eksportere mine "Favourites" fra IE, ellers ryger de når jeg
> skrotter "Internet Preferences", ikk'.

nej

> Hvad med accounts osv. i OE ryger de
> oss'.

nej, men du mister lagrede passwords (og cookies i IE)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>