Upload
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 08-10-01 06:22

Der må stadig gerne uppes.

Mvh

Jan

pinky.dyndns.dk
free/free

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-10-01 10:44

Idiot

Jan Vilhelmsen wrote:

> Der må stadig gerne uppes.
>
> Mvh
>
> Jan
>
> pinky.dyndns.dk
> free/free

Fra : Alex Hansen

Dato : 08-10-01 12:32

Hvorfor siger du det?

Du må jo nok også godt downloade noget skal du se!!!!! MEGA TUMPE....

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-10-01 15:23

hvor i dit indlæg handler det om grafikkort.?

Michael

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-10-01 15:25

Alex Hansen wrote:

> Hvorfor siger du det?
>
> Du må jo nok også godt downloade noget skal du se!!!!! MEGA TUMPE....
<snip>

Indlægget var dybt off-topic.

Lær i øvrigt at qoute og meget andet på:

http://www.usenet.dk/netikette/

MVH

Thomas A. Frederiksen

P.S. Det er heller ikke pænt at råbe...
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/H d++ s: a-- c++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o? K? w--- O M+ V? PS++

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-10-01 16:35

Alex Hansen wrote:

> Hvorfor siger du det?

For det første fordi emnet ikke høre hjemme i denne nyhedsgruppe og for
det andet fordi jeg er træt af de idioter som tror at software er gratis.

Hele tanken om at softwareudviklerne tjerne masser af penge og at det
ikke skader nogen at priratkopiere er simplethen så kortsynet og idiotisk
at det gør ondt. Man kan ligesågodt beslutte at det er i orden at stæle
fra et supermarked fordi de har jo alligevel så meget i omsætning at de
ikke kan mærke det!

> Du må jo nok også godt downloade noget skal du se!!!!! MEGA TUMPE....

Jeg er ikke interreseret. Hvor dum er du?

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-10-01 17:22

vem siger det drejer sig om pirateri, du har måske været der ?

Kim Larsen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-10-01 09:39

Kim Larsen wrote:

> vem siger det drejer sig om pirateri, du har måske været der ?
>
> Kim Larsen

Hmm. Er du nu naiv, dum eller bare ude på at provokere?

Jeg vælger at tro den sidste mulighed, eller rettere en kombination af de to
sidste muligheder, så PLONK

Mvh

Bruno

PS: Nej, jeg har ikke været der og det er vist heller ikke nødvendigt.