Varmemåler til Geforce 3
Fra : Deltakrokodillen

Dato : 07-10-01 21:31

Hej i gruppen

Jeg vel gerne have oplyst hvor jeg kan få et program der kan se hvor varmt
mit Geforce 3 kort er

--
Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk

Fra : Hellfire

Dato : 07-10-01 22:29

"Deltakrokodillen" <Herfoelge@andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej i gruppen
>
> Jeg vel gerne have oplyst hvor jeg kan få et program der kan se hvor varmt
> [...]

Umiddelbart er det vist kun Asus' kort, som understøtter denne feature. Men
jeg har også lige opdaget her til aften, at Asus SmartDoctor (som netop
måler temp. på GPUen) ikke virker med Detonator drivere Men kan man
klare sig med Asus' egne drivere, er det SmartDoctor man skal bruge. Ellers
er der vel kun tilbage at montere en probe, og så bruge Motherboard Monitor.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-10-01 23:00

> Men jeg har også lige opdaget her til aften, at Asus SmartDoctor (som
netop
> måler temp. på GPUen) ikke virker med Detonator drivere

Mystisk! Det gør det ellers på mit GF2GTS, både med Detonator 12.60, 14.10
og 21.81...

Jonny.

Fra : Hellfire

Dato : 07-10-01 23:19

"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message
> netop
>
> Mystisk! Det gør det ellers på mit GF2GTS, både med Detonator 12.60, 14.10
> og 21.81...
>
> Jonny.

Jeg ved ikke, om det er Detonator4 21.85 det er noget galt med, men da jeg
ville installere SmartDoctor idag (jeg havde været igang med at plane
kølekomponenterne, og ville lige checke resultatet), sagde
installationsprogrammet, at det ikke var glad for mit kort. Underligt nok
påstod Windows også at driverne ikke var skrevet til mit kort (V8200 Deluxe)
:-/ Normalt plejer Detonator driverne ellers fint at finde ud af hvad for et
kort jeg har....... Forhåbentligt kommer Phoenixburn snart med en update
(Asus er lidt sløve for tiden synes jeg).