Divx og PowerBooks
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 07-10-01 13:19

Kan PowerBooks afvikle Divx film ligeså flydende som fx. min søns 400Mhz
celeron med Geforce Gts kort.

Hvor kraftig skal cpu-en være på en Mac?

Vil en Ibook 500 Mhz eller en Wallstreet 255 kunne klare afviklingen?

--
Lars Henrik Jensen
Haraldsgade 7

Fra : Christian Flintrup

Dato : 07-10-01 14:11

Lars Henrik Jensen <lhj@e-privat.dk> wrote:

> Kan PowerBooks afvikle Divx film ligeså flydende som fx. min søns 400Mhz
> celeron med Geforce Gts kort.

Jeg har ikke prøvet i OS 9 men på min PowerBook G4 (400 mhz) i OS X
kører videoen OK men lyden hakker en gang hver 5. sek (ca.).

Jeg benytter divosx som codec (findes der andre?)

Min iMac 266 i Mac OS 9 kan slet ikke klare det. Jeg får ca 1 frame
hvert sekund :)

--
Christian

Fra : *nico*

Dato : 07-10-01 21:20

"Christian Flintrup" <ic@osxhacks.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg benytter divosx som codec (findes der andre?)
>
> Min iMac 266 i Mac OS 9 kan slet ikke klare det. Jeg får ca 1 frame

Min TI/500 Kører det perfekt under os 9.2.1

har også testet på en imac G3 400, her spiller det også helt fjong.

Nicolai

Fra : Christian Flintrup

Dato : 07-10-01 21:34

*nico* <npe@mac.com> wrote:

> Min TI/500 Kører det perfekt under os 9.2.1

Det er snyd at du har en hurtigere Ti end min :)

Jeg må prøve at installere Mac OS 9.2.1 på et tidspunkt.

--
Christian