problemer med at uploade hjemmesiden
Fra : Heike

Dato : 07-10-01 11:41

Hejsa!!
Jeg har for første forsøgt at lave en hjemmeside i Frontpage. Nu
vil jeg gerne ha' den ud på nettet. Jeg har download'ed
FTP-Explorer, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der
nogen, der kan hjælpe mig??
mvh
Heike

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-01 14:56

File | Publish Web eller Filer | Udgiv Web hvis dansk version af
Frontpage.

Fra : Heike

Dato : 07-10-01 16:50

Vi bruger Frontpage Express, så der står ikke FILER - UDGIV WEB.
Vi forsøger os med FTP Explorer, men det er her, vi går i stå. Det
ser faktisk ud som om, vi sender, men når vi så åbner vores
hjemmeside, står der intet.

mvh
Heike

Fra : ha

Dato : 07-10-01 17:22

> Vi forsøger os med FTP Explorer, men det er her, vi går i stå. Det
> ser faktisk ud som om, vi sender, men når vi så åbner vores
> hjemmeside, står der intet.

Hvad hedder startsiden? Afhængig af server/udbyder skal filen
hedde enten default.htm eller index.htm

mvh
ha