Jyske
Fra : David Blangstrup

Dato : 07-10-01 09:20

Er der nogen her, der har logget sig på jyskenetbank med succes fra
10.1 med Internet Explorer 5.1? Jeg kan faktisk komme hele vejen ind,
næsten, skrive min nøgle og min adgangskode, selvom nogle af
bogstaverne i javaen ser lidt sære ud -- og så stopper processen
med en fejl 1035 og en meddelelse fortæller mig, at min browser ikke
understøtter java.
Var det ikke meningen, at MIE 5.1 i X 10.1 skulle understøtte Java
fuldt ud, ja, endda være avanceret på området? Den er måske for
avanceret for jyskenetbank, java 2.0 eller hvad den nu hedder?
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-10-01 14:00

In article <071020011019451963%firstname@lastname.dk>, David Blangstrup
<firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> fuldt ud, ja, endda være avanceret på området? Den er måske for
> avanceret for jyskenetbank, java 2.0 eller hvad den nu hedder?

Nå, der er åbenbart ikke mange, der er i 10.1 og bruger jyskenetbank
samtidigŠ
Her er så et andet spørgsmål: Jeg har læst et sted på nettet, at hqx
skulle være gammeldags og overflødigt. Er det rigtigt?
Svar på dén
- David
P.S.: Jeg synes ikke, man hører så meget til Peter Perlsø for tiden?
Har de gamle drenge skræmt ham væk? Jeg savner ham helt.

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-10-01 14:13

In article <081020011500022839%firstname@lastname.dk>,
David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Her er så et andet spørgsmål: Jeg har læst et sted på nettet, at hqx
> skulle være gammeldags og overflødigt. Er det rigtigt?
> Svar på dén

Kommer an på hvad du skal sende, og hvilken rute det tager.

> - David
> P.S.: Jeg synes ikke, man hører så meget til Peter Perlsø for tiden?
> Har de gamle drenge skræmt ham væk? Jeg savner ham helt.

Den stakkels dreng har vel travlt med studierne.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-10-01 17:09

In article <newsspam3-D0CF71.15131108102001@test.edlich.dk>, Martin
Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Kommer an på hvad du skal sende, og hvilken rute det tager.

Via email?

> Den stakkels dreng har vel travlt med studierne.
Ja, helt sikkert Jeg tror, han er forsvundet ind i en Power Mac G4
867 Mhz. Den heldige kartoffelŠ eller chip, må det vist hedde.
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-10-01 17:48

> Ja, helt sikkert Jeg tror, han er forsvundet ind i en Power Mac G4
> 867 Mhz. Den heldige kartoffelŠ eller chip, må det vist hedde.
> - David

han har vist solgt alle sine ejendele inkl mac'erne...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-10-01 18:33

In article <081020011808318793%firstname@lastname.dk>,

> Via email?

Hvad eller ruten?

> Ja, helt sikkert Jeg tror, han er forsvundet ind i en Power Mac G4
> 867 Mhz. Den heldige kartoffelŠ eller chip, må det vist hedde.

Så må han jo føle sig hjemme

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-10-01 18:58

In article <newsspam3-50021B.19331508102001@test.edlich.dk>, Martin
Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Hvad eller ruten?
Manuel: I know noothing. Jeg er ikke helt med. Jeg vil egentlig bare
vide, om jeg kun skal stuffe det, jeg eventuelt sender med min nye
Stuffit Express drop box, eller om jeg også skal putte et .hqx med
Og du spørger om ruten? Sikker mange forskellige? I know noothing.
Prøv at forklar nærmereŠ

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-10-01 20:08

In article <081020011957528604%firstname@lastname.dk>,
> [...]

> Stuffit Express drop box, eller om jeg også skal putte et .hqx med
> Og du spørger om ruten? Sikker mange forskellige? I know noothing.

Jeg går ud fra at du ved at indernettet ikke er en direkte
kabelforbindelse mellem modtager og afsender, men at pakkerne (det du
sender/modtager) går igennem en større samling routere. Efterhånden er
det sandsynligvis rigtigt, at det ikke er nødvendigt med hqx, da langt
de fleste af disse routere kan finde ud af at lade være med at
molestrere alt andet end 7-bit kodet tekst.

På Apples ftp-server ligger der en lille fil, der hedder "bin-test".
Dette er så man kan teste om ens forbindelse (og software) kan klare det
mindre bin-format i stedet for hqx.

Det er i hvert fald min opfattelse af emnet, hvis jeg er helt galt på
den, så modtager jeg gerne korrektioner.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Johnny louis

Dato : 08-10-01 14:23

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Nå, der er åbenbart ikke mange, der er i 10.1 og bruger jyskenetbank
> samtidigŠ

Jo jeg har også prøvet, dog uden held til at nå igennem med 10.1 og
Explorer, jeg har derfor en Netscape liggende til når jeg skal i Jyske
Bank med 9.2.1.

Johnny Louis

Fra : Franz Berliner

Dato : 09-10-01 08:58

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Nå, der er åbenbart ikke mange, der er i 10.1 og bruger jyskenetbank
> samtidigŠ

Jeg har samme problem her - men aner ikke hvorfor, så jeg håbede nogle
andre ville svare

Det er lidt klodset at skulle starte Netscape for at bruge netbank.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb