Status på nummerflyning til Telmore.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-10-01 16:13

Hvordan er status å nummerflytning hos Telmore iøjeblikket.

Der har jo været en del skriverier her i gruppen om netop dette emne, dette
vælger jeg dog at tilskrive popularitet hos selskabet.

Jeg selv vil væk fra Orange pga. DK's mest mærkelige kundeservice, og
overvejer derfor Telmore.

Spørgsmålet er bare om stormen efterhånden er redet af, og man kan regne med
at blive porteret indenfor rimelig tid?

Anyone?

Kim J.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 06-10-01 17:02

On Sat, 6 Oct 2001 17:13:11 +0200, "Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>overvejer derfor Telmore.
>
>Spørgsmålet er bare om stormen efterhånden er redet af, og man kan regne med

De kunder der vælger at flytte nu, står langt langt bedre end f.eks.
de kunder der forsøgte sig tidligere. Dels har TDC fået styr på
tingene (Med undtagelse af en masse gamle sager der fortsat hænger),
dels har vi besluttet indenfor meget kort tid selv at håndtere det
praktiske. Men jeg er selv interesseret i at hør eom kunder der
fornyligt har valgt Telmore, så jeg ikke kun ser interne statistikker.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 06-10-01 19:59

> [...]
> praktiske. Men jeg er selv interesseret i at hør eom kunder der
> fornyligt har valgt Telmore, så jeg ikke kun ser interne statistikker.

Jeg er lige blevet Telmore kunde i fredags. Telia lukkede mit abonnement kl.
ca. 13.00 og Telmore åbnede for det kl. ca. 19.00, det kan da vist ikke gå
meget hurtigere.

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : maxses

Dato : 08-10-01 07:23

Okay, det lyder jo godt:) jeg har nu aldrig været utilfreds, men nu
overvejer jeg at flytte mit gamle nummer over til jer, hvor står det til
med Telia over flytning at nummer?

Med venlig hilsen

Max Sørensen

http://www.kandu.dk/

Fra : Leif & Susanne

Dato : 10-10-01 07:59

maxses skrev
> hvor står det til
> med Telia flytning at nummer?

Telia er ofte lang tid om at oprette, selv indenfor egen nummerserie, her
lukkede man for et Telia Cash nummer, som skulle overflyttes til Telia Conto
i forbindelse med køb af ny mobiltelefon, resultat var død telefon i 3 døgn.

Hvis det er meget vigtigt at undgå død telefon, så brug 199 kr på at oprette
nyt nr. hos Telmore, her går det kvikt.
Bestilte søndag aften, modtog simkort tirsdag med posten, så kan de 199
kr.hurtigt vise sig at være givet godt ud, det nye nr. kan du jo bare lukke
igen når dit ønskede nummer flytning går i orden.
Mobil hilsen Leif

Fra : Vidar

Dato : 11-10-01 18:37

Har ventet siden 7. juli på at få overført mit nummer til Telmore. Hvorvidt
det er Telmore eller Telia CASH som trækker det i langdrag skal jeg lade
være usagt. Men jeg er FGM ved at være træt af det.

Kim Jørgensen <k7@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pn728$2pk0$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mickey

Dato : 11-10-01 18:49

"Vidar" <alhalma@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er Telmore eller Telia CASH som trækker det i langdrag skal jeg lade
> være usagt. Men jeg er FGM ved at være træt af det.

det er nok Telia eftersom der ingen logik er i at trække det i langdrag med
at få en kunde til sig selv...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Vidar

Dato : 12-10-01 13:02

Enig, men hvad hulen skal jeg gøre?

Mickey <news002@susie.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9q4m3h$2mv$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Mickey

Dato : 12-10-01 13:11

> Enig, men hvad hulen skal jeg gøre?

ringe til Telia så ofte som muligt og høre hvordan det går