Skod nVidia drivere
Fra : Bear

Dato : 06-10-01 16:11

Jeg har installeret nVidias nyeste drivere 21.81 i WinXP, men de virker
tilsyneladende ikke ordentligt. Hver anden til tredje gang jeg quitter et
spil fryser maskinen. Nogen der har fundet ud af hvordan man fixer det?

Det er en:
Athlon classic
MSI6167
GF2MX
SbLive
320 Megs

Jeg har samme problem på min anden maskine med en GF1'er.

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Uni Bull

Dato : 06-10-01 16:24

"Bear" <bdr@NOSPAMsol.dk> proklamerede in news:9pn6u3$ppl$1@sunsite.dk:

> Jeg har installeret nVidias nyeste drivere 21.81 i WinXP, men de virker
> tilsyneladende ikke ordentligt. Hver anden til tredje gang jeg quitter et
> spil fryser maskinen. Nogen der har fundet ud af hvordan man fixer det?

Jeg tror godt du kan regne med at det *ikke* er drivernes skyld - de fungere
upåklageligt her (og mange andre steder)
--
Uni Bull
København K

Fra : Tom Madsen

Dato : 06-10-01 18:12

Jepper min virker også fint nok........har ikke haft et eneste "uheld" siden
jeg installeret den....

Fra : Martin T.

Dato : 06-10-01 18:59

Hej

Jeg fik utrolig nedsat ydelse med Nvidia 21.81 ligeledes i WinXP under fx.
Emperor: Battle for Dune. Efter jeg foretog en "roll back" af driverne
virkede alt igen.

Har dog hørt i andre sammenhænge, at der er bøvl med 21.81 og Nvidia knokler
for at rette problemerne.

Mvh. Martin

Fra : Jesper Laursen

Dato : 07-10-01 00:23

Ved mig er det lige modsat.....21.81 kører knaldgodt i WinXP sammen med et
ASUS V7100. Ihvertfald efter installation af nvidia reg fix......

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 07-10-01 00:50

Det kommer vel an på hvilket system man har. Jeg har altid haft STORE
problemer på mange områder med mit system:
Athlon 800 mhz
Abit KT7 Raid
512mb Ram (har hjulpet med dette)
SB Live! 1024 Player (giantiske problemer på mange områder)
GeForce 2 MX 400 64mb Ram

mvh
Rasmus B

Fra : Anders Madsen

Dato : 07-10-01 18:42

SB 1024 er roden til alt ondt!!!!!!!

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 07-10-01 18:56

"Anders Madsen" <dsl47371@vip.cybercity.dk> wrote in message
> SB 1024 er roden til alt ondt!!!!!!!

For nogen!

Mogens

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-10-01 23:08

> SB 1024 er roden til alt ondt!!!!!!!

Ja, jeg har godt hørt at alle amatørene har problemer med at få SB til at
virke...

Jeg har foreløbig samlet ca 20 maskiner med SB 1024 og ALLE har fungeret i
første forsøg...

Jonny.

Fra : Peter C Hansen

Dato : 08-10-01 17:59

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> virke...
>
> Jeg har foreløbig samlet ca 20 maskiner med SB 1024 og ALLE har fungeret i

Var det 20 ens maskiner for så undrer det mig ikke.

HILSEN Peter

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 12-10-01 14:28

Jeg har haft 2 maskiner og ingen har virket i første forsøg. Bl.a har jeg
været nødt til, når jeg skulle installere Win9x, at tage Live! kortet ud og
så installere Win9x, og så derefter sætte det i. (Og ja i det korrekte
slot).

mvh
Rasmus B