CKY2K
Fra : Søren M. Mogensen

Dato : 06-10-01 12:18

Hej,

Er der nogen som har set CKY2K.
Det skulle vlre gutterne fra JackAss, som står bag denne.

Er den et køb hver?

Mvh.
Søren

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-10-01 12:16

Søren M. Mogensen skrev:

> Er der nogen som har set CKY2K.

Næh...

> Det skulle vlre gutterne fra JackAss, som står bag denne.
> Er den et køb hver?

Hvis Johnny K. er med, er der vist ingen tvivl om, at den er et køb
værd!! Men hvad er det? En film, dvd, serie eller what? Og har
Jackass-gutterne ikke også lavet noget andet før Jackass, der skulle
være godt?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-10-01 13:25

Peter Bjerre Rosa skrev i meddelelsen <9pmp3f$8k3$1@sunsite.dk>...

>Næh...

Jeg har

Helt sikkert! Hvis du kunne li' jackass osv. så er den alle pengene værd.

>Hvis Johnny K. er med, er der vist ingen tvivl om, at den er et køb
>værd!! Men hvad er det? En film, dvd, serie eller what?

Man kan godt betegne det som en film/serie.
Det er Bam Margera som står bag, når de med "skaterne" har været ude og lave
alt muligt har de optaget det, og samlet det hele til sidst.
Den sjoveste scene i CKY2K er nok der hvor de lejer en fin bil til x antal
dollars ( meget lidt ) og kører den i total smadder, de tager lige alle
skraldespande med døren, ude i et boligkvarter. Så laver de bremseøvelser og
på et tidspunkt kører de et eller andet op som rammer foruden og smadrer
denne :).. Så kommer de tilbage til udlejeren "Det skal fandme laves det der
osv" og han er mega sur, så tager de ud og kører videre, og ligepludselig er
der så klippet, og bilen står i brand.. Hmm "jamen det var radioen som
brændte af og satte ild til hele bilen!"
Yeah right, det er med garanti dem selv som satte ild på lortet :)

Johnny K. har absolut intet med det at gøre, men det er hamrende sjovt
alligevel. CKY3K er dog ikke så sjov som 2K..

> Og har
>Jackass-gutterne ikke også lavet noget andet før Jackass, der skulle
>være godt?

Jov det er netop camp kill yourself de har lavet. Jeg har fundet en film på
nettet, kaldet transworld_-_feedback.avi der er Bam M. også med i, men det
eneste de laver er at blive smidt væk fra steder de står på skateboard, det
er altså ikke noget som er særlig sjovt..

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 07-10-01 14:17

> [...]
og
> på et tidspunkt kører de et eller andet op som rammer foruden og smadrer

du har da ikke set en video hvor man direkte ser dem smadre ruden vel !??!?!
jeg har læst på nettet at det er et fodbold mål de har ram ind i, men at bam
kom til at slette / overspille den del.......
http://www.skateboredom.com/cky/videos8.html -> under "the rental car"

>Så kommer de tilbage til udlejeren "Det skal fandme laves det der
> osv" og han er mega sur,

hmmm, mener du der hvor de er tilbage hvor bam bor ?!
svjv ser man da ikke udlejeren, men kun bam's far (ham den fede der også er
med i flere jackass afsnit...)

> [...]
> brændte af og satte ild til hele bilen!"
> Yeah right, det er med garanti dem selv som satte ild på lortet :)

de siger faktisk at det var ryan dunn som satte ild til radion :) (måske
har jeg hørt navnet forkert, men det lyder plausibelt ;))

- men nu ved jeg selvfølgelig ikke om alle disse forskelle skyldes at du har
set en anden udgave ;) ?!?!?!

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-10-01 18:58

Jonas Dan Petersen skrev i meddelelsen <9ppkjf$8ms$1@sunsite.dk>...
> [...]
bam
>kom til at slette / overspille den del.......

Hmm kommer i tvivl nu du bringer det op.. Men skal prøve at kigge det en
gang jeg har mere tid, hvis det har interesse?

>hmmm, mener du der hvor de er tilbage hvor bam bor ?!
>svjv ser man da ikke udlejeren, men kun bam's far (ham den fede der også er
>med i flere jackass afsnit...)

Hvem er så ham den (tynde) ældre mand som har sådan en slaås "hue/hat" på?
Han står ihvertfald og skælder dem ud, hvorimod bams far bare ryster på
hovedet..

>de siger faktisk at det var ryan dunn som satte ild til radion :) (måske
>har jeg hørt navnet forkert, men det lyder plausibelt ;))

Jamen de siger jo bare at de sad og hørte radio og "en eller anden person"
skruede højt op og så gik der brænd i radioen.. tror jeg da?

>- men nu ved jeg selvfølgelig ikke om alle disse forskelle skyldes at du
har
>set en anden udgave ;) ?!?!?!

Hehe tror nu kun der er en udgave.. ved det ikke lige.. Men jeg har set den
version som kan hentes diverse steder på internettet, ved ikke lige hvor
jeg ellers skulle få fat i det? Hvis det er sådan noget man skal købe via
postordre fra usa bliver det mega dyrt garanteret :(

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 10-10-01 19:53

> Hvem er så ham den (tynde) ældre mand som har sådan en slaås "hue/hat" på?
> Han står ihvertfald og skælder dem ud, hvorimod bams far bare ryster på
> hovedet..

nåh ham havde jeg helt glemt.. jeg troede dog ikke det er udlejeren, han
siger ihvertfald ikke noget der tyder på det (heller ikke noget med at bilen
skal laves.....) jeg gik bare ud fra det var en der ikke syntes om deres
kørsel.... men det kan aner jeg jo intet om.......

> Jamen de siger jo bare at de sad og hørte radio og "en eller anden person"
> skruede højt op og så gik der brænd i radioen.. tror jeg da?

hmmm, der husker du ihvertfald forkert - har lige set klippet igen , han
siger at ryan dunn (er dog ikke 100% sikker på navnet) satte ild til radion
så der gik ild til hele bilen :)

> [...]
> jeg ellers skulle få fat i det? Hvis det er sådan noget man skal købe via
> postordre fra usa bliver det mega dyrt garanteret :(

hehe, det var nu også bare lort jeg fyrede af.. jeg har også bare set en
version fra nettet, tror heller ikke der er flere versioner.........

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 07-10-01 13:56

> Er der nogen som har set CKY2K.
> Det skulle vlre gutterne fra JackAss, som står bag denne.

det var vist oprindeligt dem bag de første cky videoer der havde sendt nogen
klip til mtv - hvilket lagde grunden for jackass serien, johnny knoxville
kommer først ind der.... cky videoerne indeholder udover jackass ting, som
sagt også skater klip...
cky er btw også et band (det er vist faktisk det som det egentlig /
oprindeligt er...), der dog ikke består af nogen fra jackass, men blandt
andet bam margera's bror jess margera....

der er svjv 3 cky videoer :
landspeed - cky
cky2k
cky3

diverse cky steder på nettet, hvor også videoerne kan købes (men det kunne
jo også tænkes at man fx kunne finde alle tre på kazaa ;))
http://www.cky2k.net/
http://www.cky-online.com/index2.html
http://www.skateboredom.com/cky/

Fra : s.l

Dato : 08-10-01 09:59

CKY2K er helt sikkert værd at købe på dvd... dvd versionen har også 20min
ekstra optagelser.

Der er som en anden også har skrevet, 3 cky videoer:
cKy Landspeed
cKy2k
cKy3
og inden længe skulle cKy3b være ude, de havde så mange optagelser at de
havde nok materiale til at lave to videoer, så det skal nok blive godt.
Bl.a. er der et klip med "Raab himself" der pisser på et stødhegn..

cKy2k er efter min mening den bedste af dem, både mht. film og musik.
cKy3 indeholder nu også en masse sjove ting, bl.a. Bam der pisser hans far i
hovedet mens han ligger og sover, og Raab Himself der efter at have spist 18
afføringspiller løber og skider samtidig... ulækkert men sindssygt sjovt.

Johnny Knoxville kom først med da Jackass startede. Han var tidligere med
til at lave nogen skatevideoer og skateblade der hed "Big Brother".... i en
af deres videoer ser man dem f.eks. iført skudsikker vest, skyde på
hinanden..

så altså, cKy videoerne har ikke Johnny Knoxville med, men de er stadig
sindssygt sjove, også fordi at de self. ikke er censurerede.

Fra : sidevind

Dato : 04-12-02 17:29

Hej

Vil da lige følge op på heres indlæg.

CKY er et band fra USA. Camp Kill Yourself hedder de rigtigt.
Det er Bam der har lavet de omtalte videoer. Han havde en masse sjove
klip som jan og Brandon DiCamillio havde filmet gennem årene. Men han
manglede musikken. Heldigvis er Bams bror, Jess Margera, med i bandet
CKY så de lavede noget musik til filmene som hurtigt blev kult i
skateverdenen fordi Bam er sindsyg god skater. På Amazoon.com kan man
købe cd'er med CKY's musik (som jeg er blevet sindsyg vild med) og man
kan købe CKY filmene. Jeg har købt en DVD box derinde. Den indeholder:

CKY Documentary (ikke så fed hvis du ikke er vild fan af bandet CKY)
CKY (a.k.a CKY Landspeed)
CKY2K
CKY3

alle pengene værd hvis du ligesom mig elsker CKYs musik´og alle de
sindsyge ting de har lavet. CKY og Johnny Knoxville har ikke noget med
hinanden at gøre. De kender bare Johnny. Og så lige en info: Det er Rake
Yohn det tænder ild til bilen. Håber ikke jeg lyder for smart - men
ville lige fortælle om mit yndlingsband.

CKY wont fuck you - you are too ugly too fuck!!

fuCKYou!!!!

http://www.kandu.dk/