tvout, bruge både tv og monitor...
Fra : º¿º

Dato : 05-10-01 13:16

Hey...

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at se en film på tv'et,
samtidig med at man bruger ens pc-monitor til noget andet. Lige nu kan jeg
kun se film i fuld størrelse på tv med tvtool / tvcc2000, men min monitor
slukker når jeg sender billedet derover.
Det ville jo være herligt hvis man kunne se en film, mens man kunne læse
lidt i div. nyhedsgrupper.

Udstyr:
Asus V7100, (Geforce 2 mx)
Tv forbundet til grafikkort med composite kabel.

På forhånd tak for svar
Tommy Franzmann

Fra : Madsen

Dato : 05-10-01 16:18

"º¿º" <enekstrakonto@hotmail.com> skrev:

> [...]
> kun se film i fuld størrelse på tv med tvtool / tvcc2000, men min monitor
> slukker når jeg sender billedet derover.

Dualhead-kortene fra Matrox kan.
Det nye Radeon 8500 kan sikkert også når det inden længe
kommer på markedet.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Martin Bangsø

Dato : 05-10-01 16:52

On Fri, 5 Oct 2001 17:17:47 +0200, Madsen wrote:

> Dualhead-kortene fra Matrox kan.
> Det nye Radeon 8500 kan sikkert også når det inden længe
> kommer på markedet.

Mit Asus 7100 kan det dér. Jeg kan se dvd på mit tv og bruge
computeren og dens skærm til andre tasks. Er det da ikke alle GeForce
2MX kort der har den der twinview-funktion?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Madsen

Dato : 05-10-01 17:03

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> skrev:

> Er det da ikke alle GeForce 2MX kort der har den der
> twinview-funktion?

Det ved jeg ikke. Har ingen erfaring med Geforce-kort.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : º¿º

Dato : 05-10-01 18:32

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> wrote in message
> [...]
> computeren og dens skærm til andre tasks. Er det da ikke alle GeForce
> 2MX kort der har den der twinview-funktion?

Jo, mit gf2mx kan også vise det der twinview, men så er billedet ikke fuldt
på tv, (sort kant) Men jeg kan jo også kun vælge at bruge 'clone' hvilket
ikke opfylder mit ønske, eller at strække skrivebordet over på tv'et. (Som
gør at jeg får nogle sindsyge mærkelige opløsninger, + sort kant på tv).

Jeg vil bare gerne kunne vælge tv til at se film på, (uden sort kant), og
min pc-monitor til andet mens filmen kører på tv.

Det er muligt at fjerne den sorte kant med tvtool, men så slukker min
monitor når jeg vælger at se noget på tv... :(

MVH.
Tommy Franzmann

Fra : [ f o r s i g t i g ~

Dato : 09-10-01 12:31