Herreys
Fra : Kirstine

Dato : 05-10-01 08:26

Hej NG

Her er så fredagens ultimativt mærkeligste spørgsmål...

Den svenske gruppe Herryes lavede et album efter deres Grand Prix vinder.
Det var på engelsk. Jeg husker tydeligt, at jeg sad og skrålede med, når
jeg kastede kassettebåndet i maskinen, da jeg var cirka 8

Og nu er det så, at jeg har lyst til at genhøre disse numre...men jeg er
åbenbart den eneste på internettet med så mystiske tilbøjeligheder. Jeg
kan i hvert fald ikke finde noget som helt om Herryes, med mindre jeg vil
høre sangen om de gyldne sko.

Så derfor spørger jeg så Jer :

Hvad hed det album? Søgning på allmusic.com gav intet resultat.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Lise

Dato : 05-10-01 14:50

Kirstine <minipip@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.16277eeb51d7c82598976e@news.inet.tele.dk...
> [...]
> høre sangen om de gyldne sko.
>
> Så derfor spørger jeg så Jer :
>
> Hvad hed det album? Søgning på allmusic.com gav intet resultat.

Hej Kirstine.

Er du sikker på, at du staver det korrekt? Synes det ser lidt forkert ud!?

Fra : Kirstine

Dato : 05-10-01 16:53

In article <JViv7.17270$lk7.265447@news.get2net.dk>, liseaa@get2net.dk
says...
> Er du sikker på, at du staver det korrekt? Synes det ser lidt forkert ud!?

Hmmm...næhhee...nu bliver jeg helt i tvivl. *såk* Det skal jo nok blibe
nemt, det her...

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-10-01 17:26

> Hmmm...næhhee...nu bliver jeg helt i tvivl. *såk* Det skal jo nok blibe
> nemt, det her...

Hvis du staver det Herreys staver du det rigtigt.

Mark
The sky startet falling again last night
I caught what I could and I held it so tight
But most of it crashed on the rocks and the sand
Now words mean nothing I talk with my hands

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-10-01 16:44

> Her er så fredagens ultimativt mærkeligste spørgsmål...

Jep. Søg hjælp.

> Den svenske gruppe Herryes lavede et album efter deres Grand Prix vinder.
> Det var på engelsk. Jeg husker tydeligt, at jeg sad og skrålede med, når
> jeg kastede kassettebåndet i maskinen, da jeg var cirka 8

Fik du meget allergimedicin dengang?

> [...]
> åbenbart den eneste på internettet med så mystiske tilbøjeligheder. Jeg
> kan i hvert fald ikke finde noget som helt om Herryes, med mindre jeg vil

Og det vil du ikke - tro mig. Men der er 168 andre, hvis du søger
www.audiogalaxy.com

Mark

The generation that would change the world
is still looking for its car keys.

Fra : Kirstine

Dato : 05-10-01 17:03

In article <9pkkiu$4oc$1@sunsite.dk>, mark@gazel.dk says...

> Jep. Søg hjælp.

Er jo også det, jeg gør...

> Fik du meget allergimedicin dengang?

Nope...det har jeg først fået brug for som voksen. Og jeg er helt sikker
på, at det er den manglende dosis af firserbefængte, pseudosmarte svenske
popflødedimser med forsvindende musikalsk sans, der er skyld i mit
svigtende immunforsvar.

> Og det vil du ikke - tro mig. Men der er 168 andre, hvis du søger
> på www.audiogalaxy.com

Mange tak - så skal jeg bare ha' overtalt kæresten til at sørge for, at
jeg kan lytte til dem.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Eddi Delfin

Dato : 05-10-01 17:52

> Mange tak - så skal jeg bare ha' overtalt kæresten til at sørge for, at
> jeg kan lytte til dem.
>
> Kirstine

For pokker kvinde - det kan du vel selv gøre, du er vel ikke afhængig af at
en mand finder dem til dig - hvor fanden er selvstændigheden blevet af?????

Anden kvinde!!!

Fra : Mie215

Dato : 16-08-02 06:53

"Kirstine" skrev d. 05-10-01 08:26 dette indlæg :
> [...]
når
> jeg kastede kassettebåndet i maskinen, da jeg var cirka 8

Hej Kristine

Ved ikke om du allerede har funde svar på dit spørgsmål, men her kommer
alligevel et svar...

Albummet de udsendte var ikke på engelsk, det var både på engelsk og på
svensk, en blanding. Det hed Herreys, DiggiLoo, DiggiLey.
De har lige udsendt en opsamlings cd i sverige, men det skulle være
muligt at få fingre i det i DK osse. Desuden kommer de på turne her i DK
snart....og det er sq da for sjovt...:)

Mie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-08-02 12:47

Hej Mie

Som svar på dit spørgsmål på Herreys.
I 1985 udgav de albummet Crazy. Hvad der var derpå, kan jeg ikke lige sige,
da jeg ikke lige har pladen ved hånden. Den ligger nedenunder et sted, men
data er følgende:

Crazy People
Herreys
M Records
MLPH 1592
Udgivet i 1985

Vil du vide mere om indholdet, så skriv til mig

M.V.H.....Benny

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 25-08-02 21:17

Hej du, faktisk lavede herreys, 3 albums efter grad prixet, på svensk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-08-02 21:24

Jeg har altsdå også tilbøjeligheder til at kunne lide Herryes musik

Hilsen Åge

Jens Jacob Buus <jjbuus@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d693b3f$0$53688$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...