Bestlling af Mac OS X 10.1 gennem apple up~
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-01 08:47

Ok, det kan være fordi jeg er mindre intelligent her om morgnenen, men
hvordan hulen virker det der up2date program ?! Jeg ved jeg skal sende
en af kuponerne med, men hvilketet beswtilingsnummer: er det 10.0
bestllingsnummeret eller min macs ?!

teach me please :)

/thomas

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 05-10-01 10:57

Thomas von Hassel wrote:

> [...]
> hvordan hulen virker det der up2date program ?! Jeg ved jeg skal sende
> en af kuponerne med, men hvilketet beswtilingsnummer: er det 10.0

Ja, bestillingssiden forvirrer også mig. Blandt andet:

"Skriv bestillingsnumrene på de computere, der opfylder betingelserne,
som i eksemplet nedenfor. Bemærk: Hvis der ikke er plads nok, skal du
gentage denne registreringsproces."

Nu købte jeg MacOX i en papkasse uden medfølgende computer. Sammenhold det med:

"(Find dateret og specificeret købsdokumentation, som indeholder
oplysninger om systemets model- og serienummer), eller (en original
softwarekupon nr. 1, 2 eller 3 til Mac OS X for hver bestilt
opdatering)."

Jeg har indsat et par paranteser for at understrege, hvordan jeg
umiddelbart læser det - altså ENTEN kvittering etc + serie# ELLER
proof-of-purchase. Jeg har en proof-of-purchase, men på
bestillingssiden er der stadig en lille rød stjerne (=skal udfyldes) ud
for Produkt/Bestillingsnummer på bestillingssiden. Arg, jeg har ikke
lyst til at vente 6-12 uger på at få at vide, at jeg udfyldt et eller
andet skema forkert - tvetydigheder og uklarheder er onde og skal prygles!

-mf

--
-mf = Michael Florentin Nielsen = erik@it.edu

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-01 11:46

Michael Florentin Nielsen <florentin@mac.com> wrote:

> [...]
> at vente 6-12 uger på at få at vide, at jeg udfyldt et eller andet skema
> forkert - tvetydigheder og uklarheder er onde og skal prygles!

meget af det er nok fordi den er oversat i hujog hast fra US/Eng... så
_skal_ der komme små misforståelser...

/thomas