Opera ? - Frontpage
Fra : Erik Isager

Dato : 04-10-01 19:48

Hej

Jeg har holdt en lille pause på "Hjemmesidefronten", kun lavet lidt
opdateringer og tilføjelser:

Jeg har brugt FrontPage værktøjet ,"Hover buttom" og det gik jo meget godt
!

I anden forbindelse skulle jeg lige prøve Opera 5 igen, og skulle så lige se
mit resultat, Men den "gik i sort" når den skulle vise disse hover buttom.
Hvorfor nu det ?

Den tar også sommetider en forkert billed på index siden ??

http://www.dch-haslev.dk

Vælg : pokaler, det er her jeg har brugt hover buttom !

Erik Isager

Fra : jopa

Dato : 04-10-01 19:54

"Erik Isager" skrev bla.
> [...]
se
> mit resultat, Men den "gik i sort" når den skulle vise disse hover

Min Opera går ned med et brag.
Men det er så et ? om hvor vidt du vil tilgodese de få der bruger Opera

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Erik Isager

Dato : 04-10-01 21:08

> [...]
> buttom.
>

> Min Opera går ned med et brag.
> Men det er så et ? om hvor vidt du vil tilgodese de få der bruger Opera

---
Ja, det er det jo. Men jeg vil jo helst ha at det virker hos så mange som
muligt. Og da "gæsterne" kommer mere efter oplysninger end se noget smart så
!!

Men der er måske flere browsere der ikke kan li disse hover bottum ??
Så må (vi) jo lave noget om ! (på dch síden) !

Erik Isager

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 04-10-01 20:14

"Erik Isager" <e.i@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.dch-haslev.dk
>
> Vælg : pokaler, det er her jeg har brugt hover buttom !

Knappene synes i min Opera 5.12 med Java
Har du lastet ned Javaversjonen ?
Thore Øivind

Fra : Erik Isager

Dato : 05-10-01 21:24

> [...]
>
> http://www.dch-haslev.dk
>
> Vælg : pokaler, det er her jeg har brugt hover buttom !

?????????

Ja sådan ser jeg ud i aften

Nu har jeg igen prøvet med Opera 5.11,,, og det virker ???

Gør den også det hos (jopa) og andre, og hvad kan forklaringen være ??
jeg har ikke ændret noget..

(muligvis kommer der to næsten ens indlæg ! det ene "blev væk")

Erik Isager

Fra : jopa

Dato : 05-10-01 21:27

"Erik Isager" skrev bla...
> Nu har jeg igen prøvet med Opera 5.11,,, og det virker ???
>
> Gør den også det hos (jopa)
Virker også her nu