Søges: Driver til specielt grafikkort
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-10-01 19:28

Nogen der ligger inde med en driver til et IMS3d grafikkort, så vil jeg
gerne have den tilsendt.

--
Ciao Jesper )

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-10-01 20:10

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Nogen der ligger inde med en driver til et IMS3d grafikkort, så vil jeg
> gerne have den tilsendt.

Check lige om det er et IXMicro skærmkort, jeg har et par CD-ROM'er med
drivere til deres kort, de var tidlige førende indenfor skærmkort til
grafisk produktion.

Jeg har et IX Micro IX 3D Ultimate-Rez, det er er PCI-kort der kan
trække et utal forskellige typer 21" skærme, også dem der har sync på
grøn kanal.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-10-01 20:32

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>
> Jeg har et IX Micro IX 3D Ultimate-Rez, det er er PCI-kort der kan
> trække et utal forskellige typer 21" skærme, også dem der har sync på

I følge Apple System Profiler står der:

IMS,tt3di
ims3d

Jesper
--
Ciao Jesper )

Fra : macsteen

Dato : 04-10-01 21:06

in article 1f0rvqa.evi78l1ct8f2aN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 04.10.2001 21:32:

> I følge Apple System Profiler står der:
>
> IMS,tt3di
> ims3d
>
> Jesper

Hvis det er et kort som er kommet med en Mac skal du muligvis have fat i en
"9600 Graphics Accelerator" version 4.0.6 så vidt jeg husker. Den kan
muligvis findes i Mac OS 8.6.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-10-01 21:46

> Nogen der ligger inde med en driver til et IMS3d grafikkort, så vil jeg
> gerne have den tilsendt.

brug dem der installeres af Mac OS 9! det er de nyeste og Apple har
tilmed haft en finger med i spillet - tilgængæld får du ikke adgang til
at "fintune" kortet.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>