"The Tall" <togkarl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4pmortg16u813omcsjsq5bf58p42htpdi9@4ax.com...
> Den 22 februar købte jeg et Lasat WebSetGo modem, som i 6 måneder er
> låst til WorldOnLine - Ticali.
> Trods en mail om ugen er det stadig ikke lykkedes mig at få den
> modem-præfix, som skal til for at låse modemet op. Jeg har kun
> modtaget en mail fra WorldOnLine - Ticali, og i den mail, spurgte de
> om, hvorhen de skulle sende regningen på 250 kr. for at få låst
> modemet op.
> Jeg har fulgt min del af spillets regler, nemlig, jeg har været hos
> dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
> af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.
>
> Tak for at I læste dette sure opstød
> Kim
Hej
Jeg sendte dit indlæg til vores salgsafdeling, for selvfølgelig skal du have
den service du har betalt for *(og mulighed for at låse modemet op).
Nedenfor står Ibrahims svar til dig
Du kan evt. sende mig dit brugernavn
og adresse, så skal jeg sende det videre til Ibrahim.
Brian Pedersen - Tiscali
Kære Kim,
Jeg vil hjertens gerne komme med en løsning til din situation.
Jeg kan læse at en medarbejder herfra har skrevet til dig.
Venligst oplys mig navnet på vedkommende så jeg kan undersøge sagen til
bunds.
Hav en god wekeend...
--
Med venlig hilsen / Sincerly
Ibrahim Chtioui / Sales Consultant / Tiscali A/S ( World Online )
Peter Bangs Vej 26, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
www.tiscali.dk
Tlf.(+45)38 14 70 00 / Direct.(+45)38 14 70 34 / Fax (+45)38 14 70 07