WorldOnLine - Ticali ( låst modem)
Fra : The Tall

Dato : 04-10-01 13:58

Den 22 februar købte jeg et Lasat WebSetGo modem, som i 6 måneder er
låst til WorldOnLine - Ticali.
Trods en mail om ugen er det stadig ikke lykkedes mig at få den
modem-præfix, som skal til for at låse modemet op. Jeg har kun
modtaget en mail fra WorldOnLine - Ticali, og i den mail, spurgte de
om, hvorhen de skulle sende regningen på 250 kr. for at få låst
modemet op.
Jeg har fulgt min del af spillets regler, nemlig, jeg har været hos
dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.

Tak for at I læste dette sure opstød
Kim

Fra : Lyrik

Dato : 04-10-01 15:18

"The Tall" <togkarl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
> af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!

Kan du ikke selv låse det op?

Hilsen
Jens

Fra : The Tall

Dato : 04-10-01 15:32

On Thu, 4 Oct 2001 16:18:21 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!
>
>Kan du ikke selv låse det op?
>
>Hilsen
>Jens

Hej Jens.
Desværre ikke, for jeg ved ikke hvordan, - andet end det er noget med
en præfix nøgle der skal bruges
Hilsen
Kim

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-10-01 16:40

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

[om Tiscali og låst modem o.a.]

> Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!

Jeps, det gør den nemlig. Jeg har hele vejen igennem fået en super
duper god behandling, både når jeg har brokket mig med god grund (en
enkelt gang) og alle de mange gange jeg har bandet og svovlet og sendt
dem til de evigt svovldunstbrændende
ISP-udbyder-helvede-for-dårlig-support helt uden grund og totalt
uberettiget. - Hver eneste gang er jeg blevet mødt af en eller anden
venlig og hjælpsom sjæl der har afhjulpet mit ikke eksisterende
problem og sørget for at mit kogende p?? blev kraftigt nedkølet til
bedste for mit hårdtarbejdende overbelastede hjerte.

Tak til WOL for god og venlig support, især når i af mig bliver skældt
huden fuld helt uden grund!

Samme gode service har jeg ikke modtaget hos de andre udbydere hvor
jeg også er dial-in kunde, omend jeg dog kun kan sige at jeg har fået
dårlig behandling et enkelt sted!

NYT - NYT - Om skabelsen og syndfloden <http://www.syndflod.dk>
Josef i Egypten: <http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm>
"Det evige Evangelium" - <http://www.sda-net.dk>

Fra : Allan Olesen

Dato : 04-10-01 17:08

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Kan du ikke selv låse det op?

Det ville da være en utilfredsstillende udgang på historien.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Tiscali - Brian Pede~

Dato : 05-10-01 14:30

> [...]
> dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
> af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.

Hej

Jeg sendte dit indlæg til vores salgsafdeling, for selvfølgelig skal du have
den service du har betalt for *(og mulighed for at låse modemet op).
Nedenfor står Ibrahims svar til dig Du kan evt. sende mig dit brugernavn
og adresse, så skal jeg sende det videre til Ibrahim.

Brian Pedersen - Tiscali

Kære Kim,

Jeg vil hjertens gerne komme med en løsning til din situation.
Jeg kan læse at en medarbejder herfra har skrevet til dig.
Venligst oplys mig navnet på vedkommende så jeg kan undersøge sagen til
bunds.

Hav en god wekeend...

--
Med venlig hilsen / Sincerly
Ibrahim Chtioui / Sales Consultant / Tiscali A/S ( World Online )