/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
WorldOnLine - Ticali ( låst modem)
Fra : The Tall


Dato : 04-10-01 13:58

Den 22 februar købte jeg et Lasat WebSetGo modem, som i 6 måneder er
låst til WorldOnLine - Ticali.
Trods en mail om ugen er det stadig ikke lykkedes mig at få den
modem-præfix, som skal til for at låse modemet op. Jeg har kun
modtaget en mail fra WorldOnLine - Ticali, og i den mail, spurgte de
om, hvorhen de skulle sende regningen på 250 kr. for at få låst
modemet op.
Jeg har fulgt min del af spillets regler, nemlig, jeg har været hos
dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.

Tak for at I læste dette sure opstød
Kim

 
 
Lyrik (04-10-2001)
Kommentar
Fra : Lyrik


Dato : 04-10-01 15:18




"The Tall" <togkarl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4pmortg16u813omcsjsq5bf58p42htpdi9@4ax.com...
> Den 22 februar købte jeg et Lasat WebSetGo modem, som i 6 måneder er
> låst til WorldOnLine - Ticali.
> Trods en mail om ugen er det stadig ikke lykkedes mig at få den
> modem-præfix, som skal til for at låse modemet op. Jeg har kun
> modtaget en mail fra WorldOnLine - Ticali, og i den mail, spurgte de
> om, hvorhen de skulle sende regningen på 250 kr. for at få låst
> modemet op.
> Jeg har fulgt min del af spillets regler, nemlig, jeg har været hos
> dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
> af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.
>
> Tak for at I læste dette sure opstød
> Kim
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!

Kan du ikke selv låse det op?

Hilsen
Jens



The Tall (04-10-2001)
Kommentar
Fra : The Tall


Dato : 04-10-01 15:32

On Thu, 4 Oct 2001 16:18:21 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:


>Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!
>
>Kan du ikke selv låse det op?
>
>Hilsen
>Jens
>

Hej Jens.
Desværre ikke, for jeg ved ikke hvordan, - andet end det er noget med
en præfix nøgle der skal bruges
Hilsen
Kim


Andreas Falck (04-10-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 04-10-01 16:40

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news:9phr3t$1gve$1@news.cybercity.dk...

[om Tiscali og låst modem o.a.]

> Deres kundeuvenlighed træder efterhånden stærkt i relief!

Jeps, det gør den nemlig. Jeg har hele vejen igennem fået en super
duper god behandling, både når jeg har brokket mig med god grund (en
enkelt gang) og alle de mange gange jeg har bandet og svovlet og sendt
dem til de evigt svovldunstbrændende
ISP-udbyder-helvede-for-dårlig-support helt uden grund og totalt
uberettiget. - Hver eneste gang er jeg blevet mødt af en eller anden
venlig og hjælpsom sjæl der har afhjulpet mit ikke eksisterende
problem og sørget for at mit kogende p?? blev kraftigt nedkølet til
bedste for mit hårdtarbejdende overbelastede hjerte.

Tak til WOL for god og venlig support, især når i af mig bliver skældt
huden fuld helt uden grund!

Samme gode service har jeg ikke modtaget hos de andre udbydere hvor
jeg også er dial-in kunde, omend jeg dog kun kan sige at jeg har fået
dårlig behandling et enkelt sted!

Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093

NYT - NYT - Om skabelsen og syndfloden <http://www.syndflod.dk>
Josef i Egypten: <http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm>
"Det evige Evangelium" - <http://www.sda-net.dk>


Allan Olesen (04-10-2001)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 04-10-01 17:08

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Kan du ikke selv låse det op?

Det ville da være en utilfredsstillende udgang på historien.


--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Tiscali - Brian Pede~ (05-10-2001)
Kommentar
Fra : Tiscali - Brian Pede~


Dato : 05-10-01 14:30


"The Tall" <togkarl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4pmortg16u813omcsjsq5bf58p42htpdi9@4ax.com...
> Den 22 februar købte jeg et Lasat WebSetGo modem, som i 6 måneder er
> låst til WorldOnLine - Ticali.
> Trods en mail om ugen er det stadig ikke lykkedes mig at få den
> modem-præfix, som skal til for at låse modemet op. Jeg har kun
> modtaget en mail fra WorldOnLine - Ticali, og i den mail, spurgte de
> om, hvorhen de skulle sende regningen på 250 kr. for at få låst
> modemet op.
> Jeg har fulgt min del af spillets regler, nemlig, jeg har været hos
> dem i mere end 6 måneder, og nu forventer jeg, at de følger deres del
> af spillets regler, - - nemlig, at få afsendt den modem-præfix NU.
>
> Tak for at I læste dette sure opstød
> Kim

Hej

Jeg sendte dit indlæg til vores salgsafdeling, for selvfølgelig skal du have
den service du har betalt for *(og mulighed for at låse modemet op).
Nedenfor står Ibrahims svar til dig Du kan evt. sende mig dit brugernavn
og adresse, så skal jeg sende det videre til Ibrahim.

Brian Pedersen - Tiscali

Kære Kim,


Jeg vil hjertens gerne komme med en løsning til din situation.
Jeg kan læse at en medarbejder herfra har skrevet til dig.
Venligst oplys mig navnet på vedkommende så jeg kan undersøge sagen til
bunds.

Hav en god wekeend...

--
Med venlig hilsen / Sincerly
Ibrahim Chtioui / Sales Consultant / Tiscali A/S ( World Online )
Peter Bangs Vej 26, DK-2000 Frederiksberg, Denmark www.tiscali.dk
Tlf.(+45)38 14 70 00 / Direct.(+45)38 14 70 34 / Fax (+45)38 14 70 07





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste