Cybercity og spil problem!!
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 04-10-01 13:50

Hejsa

Jeg har 512/512 og ønsker at spille Age Of Empiere 2 over
internettet.........Det vil den fanme ikke...........Jeg har opdateret
spillet og min Cisco router.........

Er her nogen der ved hvilken port (NAT) jeg skal åbne for at få det til at
virke?

På forhånd Tak

Jonas

Fra : Simon Skals

Dato : 04-10-01 13:52

It seems Jonas Hoffmann wrote:
> [...]
>spillet og min Cisco router.........
>
>Er her nogen der ved hvilken port (NAT) jeg skal åbne for at få det til at

Hvis du går online med din Cybercity-forbindelse, kan du prøve at
stille spørgsmålet i gruppen cybercity.xdsl. Der er helt sikkert
nogen, der kender svaret og måske tilmed ved, hvordan du skal
konfigurere din router.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : RaYmAn

Dato : 04-10-01 16:34

> Er her nogen der ved hvilken port (NAT) jeg skal åbne for at få det til at
> virke?
Efter 2 mins søgning på microsofts supportside...
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q240/4/29.asp?LN=EN-US&SD=g
n&FR=0
mvh Jens Andersen

Fra : Vladislav

Dato : 05-10-01 13:50

det nemmeste er nok at skrive
"set nat entry add din_intern_IP"

Som default er alt/alle porte viderestillet til 192.168.1.2 eller
10.0.0.1 - dermed alle dynamiske porte, så du ønsker spille Age2 eller et
andet spil fra en anden maksine på dit netværk, kan u sige til routeren at
den skal viderestille det hele til den maskine