Reply i Outlook
Fra : Jacob Frolund Peders~

Dato : 04-10-01 14:05

Hej igen

Tak for svarene sidst,

Nu er jeg blevet iriteret over at når jeg svare på en mail, så ville jeg
gerne have at Outlook laver > eller lig. foran teksten jeg svare på,
hvordan gør jeg det?

/Jacob Frølund
Daimi

Fra : Madsen

Dato : 04-10-01 22:24

"Jacob Frolund Pedersen" <"frolund[remove]"@daimi.au.dk> skrev:

> Nu er jeg blevet iriteret over at når jeg svare på en mail, så ville jeg
> gerne have at Outlook laver > eller lig. foran teksten jeg svare på,
> hvordan gør jeg det?

Jeg mener det kræver at e-mailen du svarer er skrevet i almindelig
tekst og ikke kodet med Qouted Printable eller skrevet i HTML.

Nu skriver du ikke hvilken version af Outlook du sidder med, men
i min version, som er Outlook 2000, kan jeg indsætte >-tegnene
vha. menuen Funktioner > Indstillinger > E-mail-indstillinger og kig
så nederst på afsnittet: "Ved svar og videresendelser."

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-10-01 10:41

Hej Madsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg mener det kræver at e-mailen du svarer er skrevet i almindelig
> tekst og ikke kodet med Qouted Printable eller skrevet i HTML.

Nu kender jeg ikke Outlook, men hvis det er det samme problem som med
OE - som ikke kan quoted Q-P - kan man bruge det lille freewareprogram
QuoteClip.

Det kan bl.a. hentes her: http://www.aumha.org/freewarez.htm

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Madsen

Dato : 05-10-01 13:31

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev:

> Det kan bl.a. hentes her: http://www.aumha.org/freewarez.htm

Tak for tips.
Det tror jeg faktisk godt jeg kan bruge det program :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-10-01 15:41

Hej Madsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det tror jeg faktisk godt jeg kan bruge det program :)

Folk, der sender e-mails i Quoted-Printables, burde tvinges til at
stikke næsen ned i en gammel fisk 1 minut pr. linje. Så ville de lære
at opføre sig pænt

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Madsen

Dato : 05-10-01 15:52

> [...]

> Folk, der sender e-mails i Quoted-Printables, burde tvinges til at
> stikke næsen ned i en gammel fisk 1 minut pr. linje. Så ville de lære

Enig, igen igen ;)

HTML-mails kunne også godt afskaffes uden nogen form for brok
fra min side. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-10-01 15:59

Rudi Stegen wrote in news:Xns9131A9ABAF8F6RudiStegen@212.54.64.134:

> Folk, der sender e-mails i Quoted-Printables, burde tvinges til at
> stikke næsen ned i en gammel fisk 1 minut pr. linje. Så ville de lære
> at opføre sig pænt

men hvad gør denne encoding egentlig ... til forskel fra den normale
encoding - dvs NONE ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Madsen

Dato : 05-10-01 16:06

"Jesper Stocholm" <spam@stocholm.dk> skrev:

> men hvad gør denne encoding egentlig ... til forskel fra den normale
> encoding - dvs NONE ?

Prøv evt. at se her:
<http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#qp>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-10-01 16:26

Madsen wrote in news:3bbdcc74$0$8087$edfadb0f@dtext.news.tele.dk:

> Prøv evt. at se her:
> <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#qp>

mange tak ... :)

Fra : Tomas O.

Dato : 07-10-01 11:45

Rudi Stegen du tastede:

> Folk, der sender e-mails i Quoted-Printables, burde tvinges
> til at stikke næsen ned i en gammel fisk 1 minut pr. linje.
> Så ville de lære at opføre sig pænt

Ja men hvorda skal ikke nører vide hvad de laver når Outlook
Express har QP, som standard for afsendelsde af news og mail?
En standard som Outlook express ikke kan sætte > når den skal
citere.. lorteprogrammører!

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Rudi Stegen

Dato : 08-10-01 13:41

Hej Tomas O., du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja men hvorda skal ikke nører vide hvad de laver når Outlook
> Express har QP, som standard for afsendelsde af news og mail?

Ja, det er ret pinligt. Og også selvom man bilder sig ind, man ved en
smule om bl.a. OE, kan man komme til at glemme det det første indlæg
eller to. Det er jo ingen hverken daglig eller månedlig rutine at
installere OE, hvorfor man kan ramle ind i glemsomhed på omådet.
(Udskift bare "man" med undertegnede

> En standard som Outlook express ikke kan sætte > når den skal
> citere..

Og ja, kombinationen gør det mere end pinligt. Ikke mindst fordi de
mig bekendt fortsætter med fadæsen.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Tomas O.

Dato : 10-10-01 23:40

Rudi Stegen du tastede:

SNIP
> [...]
> eller månedlig rutine at installere OE, hvorfor man kan ramle
> ind i glemsomhed på omådet. (Udskift bare "man" med

Been there done that more than once

> Og ja, kombinationen gør det mere end pinligt. Ikke mindst
> fordi de mig bekendt fortsætter med fadæsen.

Ja det er de jo, men de fremturer. Derfor jeg i dag bruger Xnews
og Eudora.

--
Hilsen Tomas O.
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/