Pludselig opdaterer min 21 tommer skærm me~
Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 03-10-01 21:50

Hej med jer

Jeg har et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Min harddisk
afgik ved døden for kort tid siden. I den forbindelse købte jeg en ny -
en Seagate Barraquda 40 gb og partitionerede den i 3. Siden da har min
skærm opdateret meget langsomt - når jeg scroller, glider tingene ikke
hurtigt op og ned, men langsomt og hakkende.

For god ordens skyld kan jeg fortælle, at jeg har 2 skærme kørende via
min beige G3'er 233 mhz, en 17 tommer som kører på det indbyggede
skærmkort og en 21 tommer, som kører på et Voodoo3-kort via et
Wired4DVD-kort. Der er 224 mb ram i maskinen. Men jeg har intet ændret i
opsætningen - det har før den nye harddisk blev sat i, fungeret
upåklageligt. Så er der nogle forslag til hvad der er galt? Jeg bliver
vanvittig af at kikke på det hakkeri.

--
Mvh Birgitte

http://www.behrendt.dk/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-10-01 22:31

Birgitte Behrendt wrote:

> ...cut...... Så er der nogle forslag til hvad der er galt? Jeg bliver
> vanvittig af at kikke på det hakkeri.

Check om du har husket at installere driveren til dit Voodoo3-kort
skærmkort, det er nemlig meget afgørende for om det kører.

Fra : Birgitte Behrendt

Dato : 04-10-01 07:45

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Check om du har husket at installere driveren til dit Voodoo3-kort
> skærmkort, det er nemlig meget afgørende for om det kører.

Hej Niels

Nemlig - det var det der var problemet. Tusinde tak for hjælpen, nu er
tingene som de skal være

--
Mvh Birgitte

http://www.behrendt.dk/