Microsoft Entourage konflikter Explorer
Fra : Lars Kristensen

Dato : 03-10-01 16:45

Hej Expere

Af mange grunde har jeg valgt at bruge Microsoft Entourage (ver. 9.0) som
mit postprogram og efterhånden bruger jeg Explorer (ver. 5) væsentligt mere
end Netscape.

Men hvis ikke jeg starter Explorer før Entourage, så fryser mit system.
Og det sker hvergang, jeg gør det omvendt - lige så sikkert som amen i
kirken.
Og det er kun ved ovenstående den fryser.

Scenariet er G4 500mhz MP og system 9.2.1 DK.
(I øvrigt havde jeg samme problem i sys. 9.0 og 9.1)

Ellers en velfungerende Mac, aldrig problemer, og jeg har ikke et væld af
konfliktende udvidelser mm.

Jeg vil sætte pris på et godt råd, hvor jeg evt. skal lede efter fejlen.

--
mvh - lars

Fra : MacMan

Dato : 03-10-01 17:05

I brevet "B7E0FF01.53A1%larskristensen@mac.com" skrev Lars Kristensen
(larskristensen@mac.com) den 03/10/01 17:44:

> [...]
> konfliktende udvidelser mm.
>
> Jeg vil sætte pris på et godt råd, hvor jeg evt. skal lede efter fejlen.

Har du opdateret din Office med Service Pack 1? Det løst samme problem for
mig.
SP1 kan hentes gratis på www.microsoft.com/mac

- Morten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-10-01 17:57

Lars Kristensen <larskristensen@mac.com> wrote:

> [...]
> konfliktende udvidelser mm.
>
> Jeg vil sætte pris på et godt råd, hvor jeg evt. skal lede efter fejlen.

opdater med SP1

hjælper det ikke fjern da IE (inkl udvidelser) og installer den IE, der
ligger på Office 2001 CD'en. "Microsoft Internet First Run" vil
installere en nyere udgave af en af udvidelserne (jeg husker ikke
hvilken)

Hvis du bruger Windows-media player 6.3 kan du også prøve at fjerne "DRM
Plugin" fra IE's plug-ins mappe. 7.01 skulle ikke volde problemer

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Lars Kristensen

Dato : 04-10-01 15:13

Den 03/10/01 18:56 skrev Morten Reippuert Knudsen,spam@reippuert.dk

> [...]
> ligger på Office 2001 CD'en. "Microsoft Internet First Run" vil
> installere en nyere udgave af en af udvidelserne (jeg husker ikke

Tak - det hjalp!
Jeg havde ellers været rumlen igennem, men fra en Apple CD-version.

--
mvh - lars