Andet multimedie
bentjuul 3670
nybegynder
Fra : Jeppe

Dato : 29-09-01 16:03

Hej jeg er en dreng på 13 år jeg har nogle forskelige tegne programmer
(panit shop pro, fireworks, flsh 5) og jeg har set at der er nogle der har
lavet den flotteste 3D grafik og har altid haft lyst til at prøve det men
ved ikke hvordan,
så mit spørgsmål er om der er nogle der kender et link til en side hvor man
kan lære bare lidt af det.

Hilsen Jeppe

Fra : Thf

Dato : 03-10-01 16:55

> [...]
>ved ikke hvordan,
>så mit spørgsmål er om der er nogle der kender et link til en side hvor man

Prøv at downloade Blender 2.20, der er gratis, og kan alt hvad du
spørger om, men flot grafik kommer ikke af sig selv, det tar tid at
lære at bruge et 3D program, men belønningen, kommer når man
kan lave den flotte grafik.

http://www.blender.nl/index_community.php
http://www.blender.nl

--