USB - Hub kan den bruges ??
Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-10-01 15:15

Hej til alle i NG

Metro har en USB 4 ports hub på tilbud i denne uge.....af mærket SIGMA
incl. strømforsyning
til kr. 186,25 incl. moms.

Kan jeg umiddelbart bruge den til en iMac....... selvom den er
afbilledet på PC siderne ???
og kan I mon anbefale købet ??

Har tidligere købt en netværkshub til en PC og denne kunne bruges, så
mon ikke denne også kan ?

Ville være taknemlig hvis der er nogen her i NG der kan svare.

Mange hilsner Karen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-10-01 17:12

Karen Seiersen <kv@mail.dk> wrote:

> [...]
> mon ikke denne også kan ?
>
> Ville være taknemlig hvis der er nogen her i NG der kan svare.

Hvis den har RJ45 stik (Ethernet stik) så køb du bare den - en hub
bruger ikke software.

Husk at du ikke må bruge cross-over kabler, når du slutter det til.

--
Ciao Jesper )

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-10-01 17:57

> Hvis den har RJ45 stik (Ethernet stik) så køb du bare den - en hub
> bruger ikke software.

det er jeg ret sikker på den ikke har, det er jo en USB hub

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-10-01 18:00

> det er jeg ret sikker på den ikke har, det er jo en USB hub

Ja dav...... Det hjælper dælme at læse indlæggene inden man svarer )

--
Ciao Jesper )

Fra : Karen Seiersen

Dato : 04-10-01 08:06

Hej Jesper & Morten

Mange tak for Jeres svar, jeg opfatter det sådan at jeg godt kan bruge
denne Hub og købe "dyret".

> Metro har en USB 4 ports hub på tilbud i denne uge.....af mærket SIGMA
> incl. strømforsyning
> til kr. 186,25 incl. moms.

Mange hilsner Karen