"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> wrote in message
news:up7mrtsul5ci9okhkdonqar428o0n25k9e@4ax.com...
> On Wed, 3 Oct 2001 11:58:54 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:
>
> >Idag fik jeg så yderligere en regning på 670,64kr. fra dem med beløb
tilbage
> >fra 10. måned 2000!
> >Jeg fraråder 12-move Tiscali på det inderligste! De er ikke til at slippe
af
> >med.
>
> Så vidt jeg ved betaler man pr. minut hos 12move, og ikke noget i
> abonnement. Så hvis du har fået en regning, har du så ikke brugt
> minutterne?
>
> Eller er det mig der har misforstået noget.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg startede med at betale minutpris. Så gik jeg over til en fast daglig
time kaldet -supersurfer- .
Derefter fik jeg i januar adsl hos Cybercity. 12move kunne ikke på den tid
levere ADSL.Jeg kunne ikke melde mig fra 12 move telefonisk, eller pr.
e-mail. Men du kan godt melde dig til ved et klik på nettet.
Jeg sendte brev. De svarede ikke men lod abonnementet fortsætte. Tilsidst
måtte jeg sende et nyt brev og tage kvittering på posthuset for at sikre mig
at jeg ikke skulle blive ved med at betale deres abonnement til evig tid!
Så skrev jeg i nyhedsgruppen, og "den fede dame" kom på banen og beklagede.
Jeg har i hele kundeperioden betalt punktligt hver eneste måned, alt hvad
de har forlangt.
Så sender de mig nu i dag et brev hvor de opregner mig som "kunde" hos dem
igen, med et forlangende, ikke fra den tid hvor jeg betalte fast alene, men
fra abonnementet før dette, minutabonnementet -med en beklagelse om at de
desværre er forsinkede.
At modtage ét år gamle efterregninger, på noget man har betalt måned for
måned er ikke rart.
Og regningsbeløbene er jo ikke gennemskuelige så længe efter.
Hilsen
Jens