nVidia GeForce2 MX/MX 400: Sorte rande på ~
Fra : [ f o r s i g t i g ~

Dato : 02-10-01 21:48

Hejsa!

Jeg har et nVidia GeForce2 MX/MX 400 med TV-output og 64 Mb Ram.

Jeg bruger Windows 2000 og min driver er Version 21.81 fra
http://www.nvidia.com/

Når jeg bruger mit output på TV er der "sorte rande" omkring billedet.
Ligemeget hvilken opløsning jeg bruger er der sorte rande omkring. Det er
irriterenede, eftersom billedet ikke fylder hele TV-skærmen ud.

Hvad gør jeg for at få fyldt mit TV ud?

MVH Janus

Fra : Martin Bangsø

Dato : 03-10-01 00:31