Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sonys Memory-Stick
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 11-12-00 22:19

Hvordan fungerer Sony Memory-Stick egentlig, når man skal have
billederne importeret ind i computeren? Kræver det noget specielt
(f.eks. software), og er det noget, der kan køre på Linux, eller kan
jeg godt glemme alt om det?

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 12-12-00 09:04

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.epostadresse@eksempel.dk> wrote in message
> [...]
> billederne importeret ind i computeren? Kræver det noget specielt
> (f.eks. software), og er det noget, der kan køre på Linux, eller kan

Det fungere sikkert fint

Du skal have en form for læser for at kunne læse dem fra din PC, og det er
ligegyldigt om du kører Windows eller linux. Jeg ved at man til Compact
Flash Cards kan få en USB reader, eller et PCMCIA adapter, hvilker jeg også
tror man kan få til Memory Sticks.
Ellers er der kun muligheden at eventuelt koble det udstyr der bruger memory
sticks direkte til pc'en

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying