Platak fra Shrek?
Fra : KNL DtP

Dato : 01-10-01 19:20

Hejsa!

Jeg søger plakaten fra denne morsomme og geniale film. Jeg har prøvet flere
shops, dog uden større held.

Den jeg har i tankerne, er denne:
http://www.bensonsworld.co.uk/sl/l/6/S_V0066038.jpg Altså ikke den med det
store S, hvor de respektive figurere sidder foran... (den er for grim!!)

Teksten skal helst være engelsk - og tjaaa... så stor som muligt

Nogen der ved hvor i (ud)landet denne kan hjemskaffes - til en fornuftig
pris naturligvis...

--
MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Claus Nielsen

Dato : 01-10-01 22:39

>Den jeg har i tankerne, er denne:
>http://www.bensonsworld.co.uk/sl/l/6/S_V0066038.jpg

AllPosters.com
http://www.allposters.com/getthumb.asp?c=c&search=10009&b=cat1011844

Måske ikke ligefrem det billigste sted at handle - rent portomæssigt
set... Jeg har handlet med dem en enkelt gang. Ingen problemer.

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Casper

Dato : 08-10-01 11:44

On Mon, 1 Oct 2001 20:19:38 +0200, "KNL DtP"
<kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> wrote:

> [...]
>store S, hvor de respektive figurere sidder foran... (den er for grim!!)

Da jeg var i biffen og se den, fik vi udleveret denne plakat ved
billetlugen. Den er ikke i fuld størrelse, vel nærmest 30x50. Dete var
vel som led i deres promotion...

Casper

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-10-01 15:15

Jeg har en af de store grøne oppustelige "S"er med ørene fra biografen til
salg - hvis du ser plakaten hvor de sidder op af det store s - så er det
den - den er fand'me stor, vel en meter og firs eller deromkring... der
følger pumpe med - og tro mig, den er nødvendig

Hvis det skulle have interesse?

-=JESPER=-