Billeder og rapport fra udstillingen i Hil~
Fra : Line Wolff

Dato : 01-10-01 13:02

Så fik jeg den lavet færdig - phew!

Der er tekst, billeder og film fra udstillingen. Det var et rigtig godt
arrangement! Stor ros til Racekatten (arrangør).

http://www.nelja.dk <-- klik på "Se rapporten her!" på forsiden.

mvh Line

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-10-01 13:21

Hej Line
Sikken en flot reportage du har lavet og med dejlige billeder!
Tillykke med Satins fine resultat, det kan jo så opveje, at Calvin var
småmopset og derfor ikke klarede sig helt så godt!

mvh Eva

PS. Er de stadig glade for kugleringen???

Line Wolff <news@nelja.dk> skrev i en

Fra : Line Wolff

Dato : 01-10-01 15:23

Hej Eva

Ja, de er stadig glade for kugleringen! Især om morgenen kl. 5
Den skifter plads mellem soveværelset og stuen, men har efterhånden optaget
permanent plads i stuen pga. morgenlarmen.

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 01-10-01 13:43

"Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in message

> [...]
>
> Der er tekst, billeder og film fra udstillingen. Det var et rigtig godt
> arrangement! Stor ros til Racekatten (arrangør).

Sikke en flot reportage

Og den der ring der bliver leget med på filmen i galleriet.. *LOL* Vi har én
der minder om den, og den ER bare et hit. (vores udgave kan forresten ses på
vores hjemmeside, under Cat-Cam)
Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

--
Posted from [195.97.164.98]

Fra : Helle_Andersen

Dato : 01-10-01 15:19

"Line Wolff" skrev d. 01-10-01 13:02 dette indlæg :

> Der er tekst, billeder og film fra udstillingen. Det var et rigtig
godt
> arrangement! Stor ros til Racekatten (arrangør).

Hvor hyggeligt, at se billeder fra i går Du har ret i, at det var et

godt arrangement med dejligt meget plads. Der var nu heller ikke
så mange besøgende, som der plejer, synes jeg ?

Sødt billede af Nina's somali-killing på hende skulder - den ser helt
betuttet ud. Billedet af sphinx-killingen var også herligt. Jeg var
ovre for at kigge på kuldet og de er altså uimodståeligt charmerende.
Opdrætteren fortalte, at han var tidligere perser-opdrætter ! Det
kan man vist kalde et stilskifte - både mht. pels og temparament

Sidst, men ikke mindst, var det sjovt at gense den frække sorrel
aby-killing, som var "nabo" til min aby-killing. De to små rødder
hyggede sig med at bokse på burgardinet fra hver sin side

Hilsen Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 01-10-01 20:55

On Mon, 1 Oct 2001 14:01:54 +0200, "Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote:

> [...]
>
>Der er tekst, billeder og film fra udstillingen. Det var et rigtig godt
>arrangement! Stor ros til Racekatten (arrangør).

Hej.
Jeg var også på udstillingen.
Mine billeder er ikke så gode, men de kan ses her:

http://home12.inet.tele.dk/prebki/cathill
--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 01-10-01 21:06

Hej Preben

> Jeg var også på udstillingen.
> Mine billeder er ikke så gode, men de kan ses her:

Dine billeder er da rigtig gode! Især fordi man kan se at der er gjort et
stort arbejde i at undgå burtremmer på billederne.
Jeg havde desværre ikke tid til at gå så grundigt til værks, men næste gang,
når jeg kun skal have een kat med, håber jeg at kunne gøre lidt mere ud af
fotograferingen.

Det er sjovt at læse folks indtryk af udstillingerne og billeder. Det kan
forhåbentlig også være med til at skabe øget interesse blandt kattefolk og
andre interesserede i at besøge udstillingerne.

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 01-10-01 22:09

On Mon, 1 Oct 2001 22:06:13 +0200, "Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote:

> [...]
>forhåbentlig også være med til at skabe øget interesse blandt kattefolk og
>andre interesserede i at besøge udstillingerne.

Hej Line.
Jeg har været inde og se:
http://www.nelja.dk
og er imponeret over, hvad du har nået at lave.
Du har ret i, at jeg prøvede at undgå tremmer,
men det kan jo alligevel ikke undgås,
(Så vidt som jeg kan se, så har vi nogle billeder af de
samme katte)
Jeg besøgte også udstillingen i Tåstrup i august,
hvorefter nogle af mine billeder havnede her:
http://prebki.tripod.com/catshow/
Disse billeder er taget med det samme
lidt tvivlsomme kamera, der kræver redigering
af alle billeder.

Fra : Kate

Dato : 02-10-01 21:35

"Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in

> Så fik jeg den lavet færdig - phew!

Det er godt nok flot, Line
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.