Pay it forward
Fra : GI Jones

Dato : 01-10-01 11:42

Er den så fed som den lyder? Har ikke set den endnu, men traileren lover
godt.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 01-10-01 11:42

On Mon, 01 Oct 2001 10:41:36 GMT, GI Jones <gijones@REMOVEf2s.com>
wrote:

>Er den så fed som den lyder? Har ikke set den endnu, men traileren lover
>godt.

Ja, den er faktisk ret god. Har gode budskaber m.m.

Før jeg så filmen troede jeg, efter at have set traileren, at pointen
ville drukne lidt i "personlige ting", men det passer alt sammen meget
godt.

Klart anbefalelsesværdig.

Fra : Mikkel de Winther

Dato : 01-10-01 14:03

"GI Jones" <gijones@REMOVEf2s.com> wrote in message
Er den så fed som den lyder? Har ikke set den endnu, men traileren lover
godt.

Jeg må indrømme at traileren afskrækkede mig fra at se filmen i lang tid,
men da jeg endelig fik den set syntes jeg faktisk det var en OK god film.

Eneste problem for mig var at hver gang Haley Joel Osment var i close-up
tænkte jeg "I see dead people!" og det gjorde det lidt svært at koncentrere
sig. Det er også grunden til at jeg ikke har fået set A.I. endnu.

m.
--
Movie quote of the day:
- "Kyle, all those times I said you were a dumb, stupid Jew, well, I was

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-10-01 15:12

"Mikkel de Winther" <mikkel-wNO@SPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
koncentrere
> sig. Det er også grunden til at jeg ikke har fået set A.I. endnu.

Øh, AI har først premiere i DK på fredag, er det ikke grund nok???

:)

Fra : Mikkel de Winther

Dato : 01-10-01 19:08

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message

> "Mikkel de Winther" <mikkel-wNO@SPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> koncentrere
> >

> Øh, AI har først premiere i DK på fredag, er det ikke grund nok???
>
> :)

Man kan også se en film før den kommer i biografen i Danmark...

m.
--
Movie quote of the day:
"If I die, tell Rolling Stone that my last words were 'I'm on drugs!'"

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-10-01 17:19

GI Jones skrev i meddelelsen <20011001.10413636@gi-laptop.edu.ats.dk>...
Er den så fed som den lyder? Har ikke set den endnu, men traileren lover
godt.

Den er ok hvis du kan klare ham den lille grimme dreng fra Den Sjette Sans..

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Lise

Dato : 01-10-01 17:35

Anders Houmark <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IJ0u7.283$uQ.12008@news010.worldonline.dk...

> [...]
> godt.
>
> Den er ok hvis du kan klare ham den lille grimme dreng fra Den Sjette

....og en god portion sentimentalitet...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-10-01 21:43

Lise skrev:

> ...og en god portion sentimentalitet...

Plus tre liter dræbende kedsommelighed...

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-10-01 16:20

Peter Bjerre Rosa skrev i meddelelsen <9pakeg$65o$1@sunsite.dk>...

>Plus tre liter dræbende kedsommelighed...

Bare fordi filmen er en time for lang? hæhæ