OS X - hvilket build nr.
Fra : DeHunto

Dato : 01-10-01 08:57

Hej,

Er der en venlig sjæl der ved hvilket build nr. Den nye OSX 10.1 har? Den
jeg kan downloade fra Apple DVC hedder "Mac OS X version 10.1 5G64"

Er det den sidste vil jeg hente den og lave en ftp server med den på....

DeHunto.

Fra : Michael Holm

Dato : 01-10-01 09:49

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> jeg kan downloade fra Apple DVC hedder "Mac OS X version 10.1 5G64"
>
> Er det den sidste vil jeg hente den og lave en ftp server med den på....

hej
Den nye os X cd installere "Mac OS X 10.1 (5G64)" !

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Franz Berliner

Dato : 01-10-01 21:11

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Er det den sidste vil jeg hente den og lave en ftp server med den på....

Super initiativ

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-10-01 00:24

Franz Berliner <mimer@iname.com> wrote:

> Super initiativ

jeg har stadig ikke fået svar på om den fremgangsmåde er lovlig (eller
også har jeg det men jeg har glemt det igen ;) )

/thomas
--
Er du talt med ?
Gå til http://www.elements.dk/count

Fra : DeHunto

Dato : 02-10-01 08:13

> jeg har stadig ikke fået svar på om den fremgangsmåde er lovlig (eller
> også har jeg det men jeg har glemt det igen ;) )

Jeg har nu OSX hentet, men må jeg lave denne ftp server for apple? Det er
forøvrigt US versionen.

DeHunto

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 02-10-01 09:39

In article <B7DF3597.F6F7%dan@adsistance.dk>,
DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Jeg har nu OSX hentet, men må jeg lave denne ftp server for apple? Det er
> forøvrigt US versionen.

Garanteret ikke. Jeg spurgte i Officeline i går, om de ikke havde været
friske og brændt et par kopier af en af de mange mange 10.1
opdateringscd'er, Apple DK havde været så søde at sende dem, men nænej -
det måtte de skam ikke. Den uudgrundelige logik, der ligger bag det,
forbyder sikkert også parallelle distributionskanaler...

-mf

--
-mf = Michael Florentin Nielsen = erik@itu.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 02-10-01 09:46

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Jeg har nu OSX hentet, men må jeg lave denne ftp server for apple? Det er
> forøvrigt US versionen.

Det må du sandsynligvis ikke når den er hentet fra developer sitet.

Når det er sagt har jeg svært ved at se en logisk forklaring på at Apple
ikke skulle ønske at få et velfungerende system ud. Det kan vel ikke
være i deres interesse at det bliver et hamrende sløvt OS X der bliver
sammenlignet med XP.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Jan Richardy

Dato : 02-10-01 20:26

"Franz Berliner" <mimer@iname.com> wrote in message
> Det må du sandsynligvis ikke når den er hentet fra developer sitet.

Det værste som kan ske er vel at de beder om at få FTP'en lukket. Det lyder
meget usandsynligt at Apple vil sagsøge en person fra hus og hjem for et
stykke software, som kan hentes gratis i butikkerne !!

Hvis ikke jeg havde Stofanet (trafik-begrænsning) havde jeg med glæde sat en
server til rådighed. Men ok, det kan man jo altid komme og sige. haha

---

Jan Richardy
spil.apallas.com