Ordbog Indesign!
Fra : news@hjh.dk

Dato : 01-10-01 08:09

Jeg har intet mindre end 10 UK-licenser til Indesign 1.5 :)
Desværre kommer der ikke en dansk ordbog med, og så er programmet nytteløst!

Er der nogen der gider sende mig en ordbog?

-
MVH
Hans J Hansen
news@hjh.dk

Send venligst kopi til mailadresse ved svar på nyhedsgrupper

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 01-10-01 20:25

<news@hjh.dk> wrote:

> Jeg har intet mindre end 10 UK-licenser til Indesign 1.5 :)
> Desværre kommer der ikke en dansk ordbog med, og så er programmet nytteløst!
>
> Er der nogen der gider sende mig en ordbog?

Har du prøvet at lave en "Custom Install" og vælge "Danish" under
"Dictionaries"????

(også må du altså læse svaret her og ikke i mailen)

Thomas Tvegaard

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-10-01 21:08

> Fra: <news@hjh.dk>

> Jeg har intet mindre end 10 UK-licenser til Indesign 1.5 :)
> Desværre kommer der ikke en dansk ordbog med, og så er programmet nytteløst!
>
> Er der nogen der gider sende mig en ordbog?

Du kan ændre din engelske programversion ved at åbne det i ResEdit, åbne
"vers" og ændre Country Code til Dk - og vupti har du et dansk program!
(Husk at gemme og brug hellere en kopi af InDesign til at starte med...)
Eneste 'men' er at jeg ikke kan huske om det også giver dansk ordbog, og jeg
sidder ikke lige med programmet nu. Du kan jo prøve.

Mvh, Michael Petersen