boykot de muslimske lande
Fra : Bo

Dato : 30-09-01 21:40

Giv dem allesammen en hård straf - lav være at rejse dertil - sådan
Tyrkiet hører også til muslim'erne

Fra : John K

Dato : 30-09-01 21:56

> Giv dem allesammen en hård straf - lav være at rejse dertil - sådan
> Tyrkiet hører også til muslim'erne

FJOLS :(

Fra : morten jensen

Dato : 30-09-01 22:59

"Bo" <Bolten@ofir.dk> wrote in message
> Giv dem allesammen en hård straf - lav være at rejse dertil - sådan
> Tyrkiet hører også til muslim'erne

Det er da noget af det mest åndsvage jeg har hørt længe...
Hvad er det du vil straffe alle muslimske lande for?

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 01-10-01 21:11

> Giv dem allesammen en hård straf - lav være at rejse dertil - sådan
> Tyrkiet hører også til muslim'erne

.....og så kalder man Danmark for et oplyst og velfungerende samfund.

Jeg er bange for at vi her har tabt én i svinget...

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-10-01 08:10

Jeg tror ikke det er en straf hvis Brian bliver hjemme igen, igen ...

--
Posted from sas.sas.dk [194.192.22.33]

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-10-01 21:50

Hej

"Bo" <Bolten@ofir.dk> wrote:

>Giv dem allesammen en hård straf - lav være at rejse dertil - sådan
>Tyrkiet hører også til muslim'erne

Det er vist unødigt at opfordre til det ! - Ifølge rejsebureauernes
"jammer" så er al rejseaktivitet til Tyrkiet, Ægypten og Tunesien gået
totalt istå, og allerede bookede rejser afbestilles på samlebånd.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Klaus Thorup

Dato : 04-10-01 13:50

Har du slet ikke forstået noget?? Prøv at slå op i en avis (ikke ekstra
bladet) eller se nyheder en gang i mellem...

Fra : Kim X

Dato : 08-10-01 13:47

Prøv at se på haiti.com eller søg på AOL.com
Der får du svar.

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-10-01 17:10

Jeg kunne foreslå www.usenet.dk/netikette