Gratis hjemmeside
Fra : Skipper

Dato : 30-09-01 12:30

Er der, mon nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har lavet en hjemmeside i FP2000 og har haft den ude på Cyber City's
server, men mine formulare giver mig denne besked.

"Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.

Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side."

Er det serveren der er problemet, hvis det er vil jeg være taknemmelig hvis
nogle kunne anbefale en server der understøtter FP2000.

Mvh.
Ib Asmussen

Fra : Slasko

Dato : 30-09-01 13:01