Asus V3000 PCI m. Tv-Out-In!?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 30-09-01 10:39

Hajsa

nogen der har erfaringer med subject?

tænker på om det er brugbart til at se divx film på!?
om hvor god kvali det kan bruges til at capture med?!

ved godt man kan få AGP kort til det men nu er det til en ældre maskine der
KUN har PCI slot..

Carsten

Fra : birger

Dato : 20-11-01 00:43

Hej Carsten
Nej jeg ved ikke hvor godt det er til at se film på tv.
Jeg har et magen til, og nogle gamle drivere(1998 v2.05) men de ser ikke
ud til at virke på Windows98 SE.
Så hvis du eller nogen anden skulle have kendskab til drivere til det
kort, så har jeg en mulighed for at kunne fortælle om kvaliteten af
signalet.

Birger

http://www.kandu.dk/