Crossroads med bl.a Joe Seneca og Ralph Ma~
Fra : Andreas

Dato : 29-09-01 20:21

Hej og God Aften

Jeg har nu i et stykke tid ledt med lys og lygte, efter Crossroads med Joe
Seneca og Ralph Macchio - ham den unge gut fra Karate Kid trilogien, men ingen
af de hjemlige dvdbutikker kunne levere den på dvd - uanset hvilken regionskode
det er.

Er det fordi den aldrig er udgivet på dvd eller, er den "bare" vældig sjælden?

amazon.com har den men desværre kun på vhs, og det er ikke så interessant igen -
men selvfølgelig en sidste udvej!

Er der nogen der har et godt tip, til hvor den film eventuelt kan skaffes på dvd
eller mpeg/avi??

--
Med Venlig Hilsen - Andreas
"Please do. And I'll state for the record that I may answer, if

Fra : Stefan Jensen

Dato : 29-09-01 22:31

prøv det program der hedder: kaZaA