Crocodile Dundee 3
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-09-01 18:56

Er der nogen, der har set ovenstående, som kan lide de to
første film (eller i hvert fald finder dem rimeligt underholdende),
og som også kan lide den nye?

Det, jeg har set af anmeldelser, har været ret lunkent, men giver
mig ikke noget indtryk af, hvordan den er i forhold til de to første.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Zeki

Dato : 29-09-01 19:59

Den stinker. Det eneste højdepunkt i filmen er en scene med Mike Tyson.
Man kan sammligne den med Beverly Hills Cop 3.

Zeki

"

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-09-01 23:18

> Den stinker. Det eneste højdepunkt i filmen er en scene med Mike Tyson.
> Man kan sammligne den med Beverly Hills Cop 3.

Og selv det ville være at ophøje den til noget den ikke er. Croc 3 ligger
milevidt bag både Croc 1 og 2 og det er tydeligt at mange af de jokes som
måske kunne være sjove i 80'erne overhovedet ikke fungerer nu. Desværre er
de fleste jokes så dårlige at de ikke engang ville fungere hvis filmen var
kommet året efter nummer 2.

Tenz.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-09-01 08:45

"Tenzel Kim"

> Desværre er de fleste jokes så dårlige at de ikke engang
> ville fungere hvis filmen var kommet året efter nummer 2.

Okay. Så er der nok ikke nogen, der vil sige noget til, at
jeg ikke går ind og ser den.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-09-01 10:20

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har set ovenstående, som kan lide de to
> første film (eller i hvert fald finder dem rimeligt underholdende),
> og som også kan lide den nye?

Jeg så den på et fly, og skal vi ikke sige, at efter Beethoven 4 var det en
ok film. Den var ikke så ringe, som jeg havde frygtet, men det er stadig en
ringe film.

/Nikolaj

Fra : Christian

Dato : 01-10-01 16:04

Det mest fede er at de Dundee ikke for fanget "Spike" - Jeg havde ellers
håbet på at han fik den tilsidst, men nope....

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-10-01 12:47

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> writes:

> Jeg så den på et fly, og skal vi ikke sige, at efter Beethoven 4 var det en
> ok film. Den var ikke så ringe, som jeg havde frygtet, men det er stadig en
> ringe film.

Typisk. Beethoven 4. Men Amadeus 2? Hvor bliver den af?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : Michael Østergaard

Dato : 01-10-01 16:45

> Det, jeg har set af anmeldelser, har været ret lunkent, men giver
> mig ikke noget indtryk af, hvordan den er i forhold til de to første.

Faldt i søvn til den på vej hjem fra USA. GAAAB

Michael