shareware picture viewer og cd indexer ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 29-09-01 11:45

Kan nogen anbefale mig en shareware/freeware picture viewer der kan læse tif
og gerne også eps filer?

og

Kan nogen anbefale mig en shareware/freeware cd indexer. Altså et program
der kan aflæse en cd og bygge et søgbart index. Jeg bruger pt SuperCat på
pc'en men det har lidt problemer med at indexer maccd'er ordentligt.

Kh
Bjørn Smalbro

Fra : Jesper

Dato : 29-09-01 12:23

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> der kan aflæse en cd og bygge et søgbart index. Jeg bruger pt SuperCat på
> pc'en men det har lidt problemer med at indexer maccd'er ordentligt.

CDFinder. Den uregistrerde version kan dog kun indexere et begrænset
antal CD'er og andre diske.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-09-01 14:32

Hej Bjørn

Graphic Converter 4.x til billeder - og DiskTracker 2.1.1 til indexering. Begge
kan hentes som demos på versiontracker.

Studio Smalbro wrote:

> [...]
> der kan aflæse en cd og bygge et søgbart index. Jeg bruger pt SuperCat på
> pc'en men det har lidt problemer med at indexer maccd'er ordentligt.

mvh. Erik Richard
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Peter Gersmann

Dato : 29-09-01 21:49

In article <3BB5CD49.C4974544@mail1.stofanet.dk>,
kml.ers@mail1.stofanet.dk wrote:

> Graphic Converter 4.x til billeder - og DiskTracker 2.1.1 til indexering.
> Begge kan hentes som demos på versiontracker.

Sidst jeg checkede var EPS håndteringen i GraphicConverter ikke værd at
skrive hjem om.

//Peter Gersmann