/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
Vi er 24 brugere på en switch - hvilken ud~
Fra : Flemming M. Hansen


Dato : 29-09-01 07:29

Vi vil sætte en 24 ports switch (uden pc/server) op hos en udbyder, men hvem
kan levere en linie således at vi alle 24 kan være på nettet samtidig.

Kan der være problemer med tilstrækkelig ip'er?

--
Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.



 
 
Kadann (29-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 29-09-01 08:03

I princippet kan du vælge alle udbydere som leverer en ADSL løsning
med router. Der kan i alle sagtens være på samtidig..

Jeg har siddet til et computerparty hvor 50 mennesker delte en 256/256
kbit linie, så det kan sagtens lade sig gøre at køre fornuftigt på en
lille linie. Det skal så siges at vi også havde en proxy tilsluttet
som gav højere prioitet til små dokumenter, som fx. txt og html frem
for fx. exe, mp3 og zip filer, og det er ganske sikkert grunden til at
det kørte ret godt.

IPere vil der være rigeligt af, da routeren internt vil kunne
indeholde fra 10.0.0.1 og op til 10.0.0.255, hvis jeg ikke tager helt
fejl.

Men, hvis det er en boligforening ell. lign. så skal i nok lige
undersøge hvilken udbyder som vil levere, da jeg bl.a. ved at
Cybercity kun leverer til en husstand og det er forbudt at dele
forbindelsen med naboen fx.

On Sat, 29 Sep 2001 08:29:26 +0200, "Flemming M. Hansen"
<sokker@hansen.mail.dk> wrote:

>Vi vil sætte en 24 ports switch (uden pc/server) op hos en udbyder, men hvem
>kan levere en linie således at vi alle 24 kan være på nettet samtidig.
>
>Kan der være problemer med tilstrækkelig ip'er?
>
>--
>Med venlig hilsen
>
>Flemming M. Hansen
>Kbh. NV.
>
>


Allan Olesen (29-09-2001)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 29-09-01 08:46

kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:

>IPere vil der være rigeligt af, da routeren internt vil kunne
>indeholde fra 10.0.0.1 og op til 10.0.0.255, hvis jeg ikke tager helt
>fejl.

10.0.0.1 til 10.255.255.254 - ialt ca. 16 mio adresser.

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov

Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 16:09

Jeg skriver øverst, fordi så kommer svaret til hvem der skal læse det
med det samme, i stedet for at man skal scrolle frem og tilbage, og da
jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?

On Sat, 29 Sep 2001 09:46:16 +0200, Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:
>
>>IPere vil der være rigeligt af, da routeren internt vil kunne
>>indeholde fra 10.0.0.1 og op til 10.0.0.255, hvis jeg ikke tager helt
>>fejl.
>
>10.0.0.1 til 10.255.255.254 - ialt ca. 16 mio adresser.
>
>Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
>væk, du ikke svarer på.
>
>--
>Allan Olesen, Lunderskov


Thomas Jensen - pil.~ (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 30-09-01 16:12

On Sun, 30 Sep 2001 15:08:57 GMT, kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:

>Jeg skriver øverst, fordi så kommer svaret til hvem der skal læse det
>med det samme, i stedet for at man skal scrolle frem og tilbage, og da
>jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?

læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
vh
Thomas Jensen
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001august.php

Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 16:40

eh, nej?

hvis folk ikke kan lide den måde jeg skriver på, kan de vel undgå mine
posts, eller blocke mine beskeder?

desuden er den etikette jo kun en guideline, ikke et regelsæt, da
dette ikke er en moderated gruppe.

On Sun, 30 Sep 2001 17:11:48 +0200, Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null> wrote:

>On Sun, 30 Sep 2001 15:08:57 GMT, kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:
>
>>Jeg skriver øverst, fordi så kommer svaret til hvem der skal læse det
>>med det samme, i stedet for at man skal scrolle frem og tilbage, og da
>>jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?
>
>læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
>
>--
>vh
>Thomas Jensen
>http://pil.dk/nyhedsbreve/2001august.php


Allan Olesen (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 30-09-01 16:46

kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:

>eller blocke mine beskeder?

Done.


--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Thomas Jensen - pil.~ (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 30-09-01 16:50

On Sun, 30 Sep 2001 15:40:11 GMT, kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:

>eh, nej?
>
>hvis folk ikke kan lide den måde jeg skriver på, kan de vel undgå mine
>posts, eller blocke mine beskeder?

jamen done så.

plonk

--
vh
Thomas Jensen
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001august.php

Martin Højriis Krist~ (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 30-09-01 16:52

"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bb73c7b.107577538@news.cybercity.dk...
> eh, nej?
> >læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Din mangel på respekt er slående...

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 17:06

Respekt overfor hvem? Jeg har aldrig skrevet under på at jeg vil følge
de regler, og jeg har posted på den måde i internationale grupper i
årevis, uden at der er nogen der har haft et problem med det.

Nu hopper jeg over på danske grupper og gør det samme som jeg altid
har gjort. Jeg har ikke svinet nogen til, jeg poster i tråd og svarer
på spørgsmål af egen fri vilje, og så bliver jeg angrebet for det?

On Sun, 30 Sep 2001 17:51:58 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:

>"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:3bb73c7b.107577538@news.cybercity.dk...
>> eh, nej?
>> >læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
>
>Din mangel på respekt er slående...
>
>--
>Martin Højriis Kristensen
>Life is a cookie
>Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>


Martin Højriis Krist~ (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 30-09-01 17:17

"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bb740c0.108669698@news.cybercity.dk...
> Respekt overfor hvem?

Resten af de danske brugere, som i fællesskab har vedtaget nogle regler

> Jeg har aldrig skrevet under på at jeg vil følge
> de regler

Det indgår underforstået i den aftale du har med din udbyder

> jeg har posted på den måde i internationale grupper i
> årevis, uden at der er nogen der har haft et problem med det.

Der sker meget i de internationale grupper som vi er en del der ikke gerne
ser sprede sig til de danske

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 17:29

Det står underforstået at jeg skal opføre mig pænt på nettet, det er
jeg da klar på, men jeg må erkende at jeg har svært ved at se at det
ikke er "korrekt" at poste som jeg gør.

Jeg syntes nu nærmere at det virker ret arrogant at folk kommer ind
fra højre og retter på mig på den måde, fordi de åbenbart mener at de
er konger over de danske usenet grupper.

Jeg tror heller ikke lige at min udbyder vil tage det specielt seriøst
hvis der bliver sendt en klage der lyder:

"den og den person vil ikke skrive sine svar ordenligt på de danske
usenet grupper, vil i ikke gerne give ham en advarsel"

Og det er jo min eneste fejl i den her sammenhæng.

On Sun, 30 Sep 2001 18:17:12 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:

>"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:3bb740c0.108669698@news.cybercity.dk...
>> Respekt overfor hvem?
>
>Resten af de danske brugere, som i fællesskab har vedtaget nogle regler
>
>> Jeg har aldrig skrevet under på at jeg vil følge
>> de regler
>
>Det indgår underforstået i den aftale du har med din udbyder
>
>> jeg har posted på den måde i internationale grupper i
>> årevis, uden at der er nogen der har haft et problem med det.
>
>Der sker meget i de internationale grupper som vi er en del der ikke gerne
>ser sprede sig til de danske
>
>--
>Martin Højriis Kristensen
>Life is a cookie
>Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>


Martin Højriis Krist~ (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 30-09-01 17:59

"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bb7474f.110349554@news.cybercity.dk...
> Det står underforstået at jeg skal opføre mig pænt på nettet, det er
> jeg da klar på, men jeg må erkende at jeg har svært ved at se at det
> ikke er "korrekt" at poste som jeg gør.

Du har ikke læst http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ??

> Jeg syntes nu nærmere at det virker ret arrogant at folk kommer ind
> fra højre og retter på mig på den måde, fordi de åbenbart mener at de
> er konger over de danske usenet grupper.

Det mener jeg ikke jeg er. Jeg og mange andre er glade for mediet og det
generer at folk i den grad udviser manglende respekt for fællesskabets
beslutninger

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet




Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 20:20

Jamen det er ok, i må gerne tro på at det er en demokratisk beslutning
og så beholde jeres regler.

Så vil jeg trække mig ud af gruppen, da jeg tydeligvis har begået en
dødsynd her og er gået imod sammensværgelsen.

On Sun, 30 Sep 2001 18:58:30 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:

>"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:3bb7474f.110349554@news.cybercity.dk...
>> Det står underforstået at jeg skal opføre mig pænt på nettet, det er
>> jeg da klar på, men jeg må erkende at jeg har svært ved at se at det
>> ikke er "korrekt" at poste som jeg gør.
>
>Du har ikke læst http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ??
>
>> Jeg syntes nu nærmere at det virker ret arrogant at folk kommer ind
>> fra højre og retter på mig på den måde, fordi de åbenbart mener at de
>> er konger over de danske usenet grupper.
>
>Det mener jeg ikke jeg er. Jeg og mange andre er glade for mediet og det
>generer at folk i den grad udviser manglende respekt for fællesskabets
>beslutninger
>
>--
>Martin Højriis Kristensen
>Life is a cookie
>Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>
>


Ukendt (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-09-01 23:02

"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev

> Så vil jeg trække mig ud af gruppen,
-snip-

Tak.

Fut dk.admin.netikette

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

iddqd@worldonline.dk (03-10-2001)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 03-10-01 16:37

Kadann wrote:

> Så vil jeg trække mig ud af gruppen,

<snip>

Det skal du ikke gøre for min skyld.

I mine øjne er det væsentligste at dit svar indholdt noget nyttigt og så
synes jeg forøvrigt at du har formået at bibeholde en meget sober tone på
trods at du nærmest blev overfaldet.

Mvh

Bruno (som har andet at tage sig til en at tage alle "reglerne" så nøje.)


Allan Olesen (03-10-2001)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 03-10-01 18:26

iddqd@worldonline.dk wrote:

>på trods at du nærmest blev overfaldet.

Jeg svarede på mandens indlæg og sluttede af med ordene:

>>Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
>>væk, du ikke svarer på.

Kunne du ikke lige forklare, hvori mit overfald består?

For det er vel ikke de efterfølgende indlæg, du hentyder til?
De blev jo først postet, da manden nægtede at lytte til fornuft, og så
bliver tonen naturligvis tilsvarende hårdere.


--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

J. Martin Petersen (30-09-2001)
Kommentar
Fra : J. Martin Petersen


Dato : 30-09-01 16:55

kadann@hotmail.com (Kadann) writes:

> eh, nej?

Jo. <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

> hvis folk ikke kan lide den måde jeg skriver på, kan de vel undgå mine
> posts, eller blocke mine beskeder?

It shall be done.

> desuden er den etikette jo kun en guideline, ikke et regelsæt, da
> dette ikke er en moderated gruppe.

"Hvis du nægter at følge de etablerede spilleregler, nægter at gå i
dialog om en ændring af disse retningslinier og i det hele taget
nægter at begrunde dine handlinger i den retning, skal du ikke
forvente megen sympati fra dine medbrugere af systemet. "
<http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html>

--
J. Martin Petersen "Atter springer gnuerne ud i vandet..."

Arild Ehrenskjöld (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Arild Ehrenskjöld


Dato : 30-09-01 21:36

On Sun, 30 Sep 2001 15:40:11 GMT, kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:

>eh, nej?
>
>hvis folk ikke kan lide den måde jeg skriver på, kan de vel undgå mine
>posts, eller blocke mine beskeder?

Velkommen i mit kill-filter.

<<Ploink>>
--
Best regards,
Arild Ehrenskjöld

Christian Andersen (01-10-2001)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 01-10-01 10:52

Kadann wrote:

>hvis folk ikke kan lide den måde jeg skriver på, kan de vel undgå mine
>posts, eller blocke mine beskeder?

Skidegod ide.

--
"...personality goes a long way."


Morten Kjaer Nielsen (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 30-09-01 16:41

kadann@hotmail.com (Kadann) wrote Sun, 30 Sep 2001 15:08:57 GMT :

>og da
>jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?

Oh!

En ignorant..

ploink 30 days!


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Kadann (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Kadann


Dato : 30-09-01 16:50

Oh, en tåbe?

On Sun, 30 Sep 2001 17:40:44 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote:

>kadann@hotmail.com (Kadann) wrote Sun, 30 Sep 2001 15:08:57 GMT :
>
>>og da
>>jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?
>
>Oh!
>
>En ignorant..
>
>ploink 30 days!
>
>
>--
>Hygge
>Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
>- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
>- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/


Rudi Stegen (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 30-09-01 17:43

Hej Kadann, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Oh, en tåbe?

Det vil jeg ikke kalde dig, da det er et stærkt ord - men en smule
provokerende måske.

Gider du undlade at skrive "Re: Re: "?

Kan du derudover ikke lokkes til at svare under det, du kommenterer og
klippe alt andet væk?
Se evt. http://www.usenet.dk/netikette/quote.html for hvordan og
hvorfor.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Andreas Falck (30-09-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Falck


Dato : 30-09-01 17:22

"Kadann" <kadann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bb73f1e.108251988@news.cybercity.dk...

> Oh, en tåbe?

En tåbe er en der ikke vil lytte til gode råd fra sine medbrugere af
systemet, - og da du ser ud til at være en sådan tåbelig ignorant, vil
jeg følge de mange andre og side et højt og lydeligt

PLONK

Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Læs om Syndfloden: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-015.htm
Josef i Egypten: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm


Flemming M. Hansen (01-10-2001)
Kommentar
Fra : Flemming M. Hansen


Dato : 01-10-01 05:30

Tak for dit svar.

Iøvrigt må jeg medgive dig, at efter jeg har læst min egen tråd, er det er
befriende at læse svaret øverst, idet jeg finder at det er et helvedes
arbejde, at skulle scrolle sig ned gennem de samme tekster hele tiden, for
at finde en bid svar hist og pist, hvilket ikke gav noget resultat i denne
tråd.

--
Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.


"Kadann" <kadann@hotmail.com> wrote in message
news:3bb73537.105716932@news.cybercity.dk...
> Jeg skriver øverst, fordi så kommer svaret til hvem der skal læse det
> med det samme, i stedet for at man skal scrolle frem og tilbage, og da
> jeg svarede på det hele, så er der vel ikke noget at klippe væk?
>
> On Sat, 29 Sep 2001 09:46:16 +0200, Allan Olesen
> <aolesen@post3.tele.dk> wrote:
>
> >kadann@hotmail.com (Kadann) wrote:
> >
> >>IPere vil der være rigeligt af, da routeren internt vil kunne
> >>indeholde fra 10.0.0.1 og op til 10.0.0.255, hvis jeg ikke tager helt
> >>fejl.
> >
> >10.0.0.1 til 10.255.255.254 - ialt ca. 16 mio adresser.
> >
> >Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
> >væk, du ikke svarer på.
> >
> >--
> >Allan Olesen, Lunderskov
>



Martin Højriis Krist~ (01-10-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 01-10-01 06:49

"Flemming M. Hansen" <sokker@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3bb7f180$0$80734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Iøvrigt må jeg medgive dig, at efter jeg har læst min egen tråd, er det er
> befriende at læse svaret øverst

Har du heller ikke læst http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ?

--
Martin Højriis Kristensen
Life is a cookie
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Michael Petersen (01-10-2001)
Kommentar
Fra : Michael Petersen


Dato : 01-10-01 09:49

Flot drenge. Så fik i sgu skræmt endnu en væk fra de danske grupper. Kan i
dog ikke bare droppe det regelrytteri. I er sgu værre end de er på
skatteforvaltningne. Desuden virker det stærkt irriterende at alle skal
kommentere med et *plonk* hver gang de tilføjer nogen til deres killfilter.
Det er temmelig irrelevant hvem der tilføjer hvem til deres killfilter. Hvis
man gør det så lad være med at annoncere det over hele usenet.
Kadann svarede ganske pænt på et indlæg. Måske fulgte han ikke reglerne til
punkt og prikke men han var sgu mere relevant for gruppen end nogen af jer
hoveder har været.

mvh

Michael



Flemming M. Hansen (02-10-2001)
Kommentar
Fra : Flemming M. Hansen


Dato : 02-10-01 05:50

Jo jeg har, men det her gør brugen af newsgrupper for besværligt.

Ofte når jeg læser i NG søger jeg svar, men må kæmpe mig igennem de samme
tekster gang på gang, hvilket jeg finder er et påduttet tidsspilde.

Jeg ved jo hvad emnet handler om når jeg læser en tråd igennem efter svar,
men må scroll'e igennem de samme tekster hele tiden, det er bare for
besværligt.

Der må da være andre der har det som undertegnede?

--
Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.


"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
news:3bb803a7$0$80765$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Flemming M. Hansen" <sokker@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3bb7f180$0$80734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Iøvrigt må jeg medgive dig, at efter jeg har læst min egen tråd, er det
er
> > befriende at læse svaret øverst
>
> Har du heller ikke læst http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ?
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Life is a cookie
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>



Allan Olesen (02-10-2001)
Kommentar
Fra : Allan Olesen


Dato : 02-10-01 06:28

"Flemming M. Hansen" <sokker@hansen.mail.dk> wrote:

>Ofte når jeg læser i NG søger jeg svar, men må kæmpe mig igennem de samme
>tekster gang på gang, hvilket jeg finder er et påduttet tidsspilde.

Ligesom når jeg skal kæmpe mig gennem Martins signatur, som du af en
eller anden grund har citeret i hele sin længde?

Du og andre, der bundciterer, citerer som regel langt mere end vi
andre, der kun lige akkurat citerer så meget, at man kan fange tråden
fra det foregående indlæg.

Så jeg vil gerne gentage opfordringen til dig og alle andre, der
bundciterer:

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på, og klippe det
væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov

Morten Kjaer Nielsen (03-10-2001)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 03-10-01 01:10

"Flemming M. Hansen" <sokker@hansen.mail.dk> wrote Tue, 2 Oct 2001
06:50:04 +0200 :

>Jo jeg har, men det her gør brugen af newsgrupper for besværligt.

Nej.

Ved dit indlæg her skal jeg trykke 3 (Tre) gange på space, havde du
opført dig ordentligt skulle jeg kun trykke en gang.


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

alwresuihalert (30-09-2001)
Kommentar
Fra : alwresuihalert


Dato : 30-09-01 00:30

snip
> Men, hvis det er en boligforening ell. lign. så skal i nok lige
> undersøge hvilken udbyder som vil levere, da jeg bl.a. ved at
> Cybercity kun leverer til en husstand og det er forbudt at dele
> forbindelsen med naboen fx.

Dem havde jeg ellers tænkt at bruge. Hvem vil så? WOL eller TDC? Til samme
pris som enkelthusstand?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste