Hjælp til musik fra DR serie ...
Fra : DevilHair @ M.S.F.C.

Dato : 28-09-01 20:13

DR sender i øjeblikket en "reklame" for deres ny "serie/film" ...
Kan ikke huske hvad den hedder præcist, så kun nogle sekunder af den, men
det var noget med Den Bosnieske/Serbisk Soldat eller noget...
DR har lagt en melodi/sang som underlægnings musik mens den trailer køre...
Jeg har hørt musikken før men er ikke sikker på hvad den hedder og
hvilken/hvilke film den har været med i før..
Er der nogen derude der kan hjælpe ??????
På forhånd mange tak !

Fra : Tomas O.

Dato : 28-09-01 20:20

hej DevilHair @ M.S.F.C. din &%¤/&%¤ du skrev:

> DR sender i øjeblikket en "reklame" for deres ny "serie/film"
> ... Kan ikke huske hvad den hedder præcist, så kun nogle
> sekunder af den, men det var noget med Den Bosnieske/Serbisk
> Soldat eller noget...

Den Serbiske Dansker hedder serien.

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : DevilHair @ M.S.F.C.

Dato : 28-09-01 23:28

Nu var det mere lyd siden jeg ledte efter, men ellers tak...

Fra : *** J O H N N Y ***

Dato : 29-09-01 01:19

gruppen hedder : this mortal coil

nummeret hedder : song to the siren ( er også brugt til en parfume reklame )

cd id nummer : 9 45454-2

plader er fra 1984 og er udgivet af Warner bros.

jeg har den på CD, find en server så oploader jeg den da gerne i MP3 format

johnny