Software ver. i T39 ?
Fra : Jokum

Dato : 28-09-01 12:48

Hvordan tjekker man Software ver. i T39

--
JK

Fra : Ziggy

Dato : 28-09-01 13:45

Jeg mener, at det gøres ved -> * <- <- * <- * Yes

men da min T39 er udlånt kan jeg ikke lige checke det........

Mvh Ziggy

Jokum <jokum_snusk@hotmail.com> wrote in article
<3bb4635d$0$80782$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Tom Nielsen

Dato : 29-09-01 00:47

passer godt nok, det virker ihvertfald på min.
men hvad kan man bruge den info til ?

jeg får:
R2G
prgCXC125269
R2G
prgCXC125147_TAE

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 29-09-01 10:40

"Tom Nielsen" <tom@sport.dk> wrote in message
> passer godt nok, det virker ihvertfald på min.
> [...]
R2G er versionsnummeret.. ikke den nyeste "offentlige" den hedder R2K

Hygge

Flemming

Fra : Bobby

Dato : 29-09-01 13:00

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> "Tom Nielsen" <tom@sport.dk> wrote in message

> R2G er versionsnummeret.. ikke den nyeste "offentlige" den hedder R2K

Nej, den nyeste officielle hedder R2M, og fikser en række bugs - bl.a.
visning af navn ved modtagelse af sms - kan sende e-mail, uden der ligger
post og venter på serveren - statusreport virker også ved "reply" på sms.

Mvh.
Bobby

Fra : Tom Nielsen

Dato : 29-09-01 17:04

købte den samme dag den udkom (herhjemme)

Hvor kan man se hvad der er ændret i de nye versioner, og hvordan opgradere
man ? kan man bare sende det over IR'en

Fra : Bobby

Dato : 30-09-01 16:43

"Tom Nielsen" <tom@sport.dk> skrev i en meddelelse

> købte den samme dag den udkom (herhjemme)
>
> Hvor kan man se hvad der er ændret i de nye versioner...

Hmm, ved at følge med i diverse newsgroups, og læse andres erfaringer.

> og hvordan opgradere
> man ? kan man bare sende det over IR'en

Nej, man henvender sig i et Ericsson servicecenter, og de opdaterer
telefonen på en halv time.

Mvh.
Bobby

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 01-10-01 12:29

Hej Bobby

Du skriver at du altså har software R2M. Jeg har uheldigvis R2K i min R520,
som jo grundlæggende er det samme som T39.

Jeg har haft en del ting ved dem som jeg synes har irriteret mig i det lange
løb, jeg vil gerne høre om de mon er rettet i R2M'ern...

Hvis du har GPRS, kan du sige mig om hastigheden nu er blevet højere end de
28.8 som er hvad min kan klare, mens nettet kan klare langt mere - Ericsson
lovede mig langt højere hastighed ved næste opdatering.
Er T9-ordbogen blevet bedre/hurtigere? Jeg er af den opfattelse at den er så
langsom fordi ordbogen ikke er godt nok tilpasset dansk, da man kan skrive
rigtig hurtigt på engelsk!
Har du oplevet at vibrator og højttaler larmer mens du snakker hvis du får
en SMS?

ha det godt!

/Lasse

Fra : Bobby

Dato : 01-10-01 14:50

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ericsson
> lovede mig langt højere hastighed ved næste opdatering.

Desværre understøtter Orange endnu ikke GPRS, så det har jeg ingen ide om.

> Er T9-ordbogen blevet bedre/hurtigere? Jeg er af den opfattelse at den er

> langsom fordi ordbogen ikke er godt nok tilpasset dansk, da man kan skrive
> rigtig hurtigt på engelsk!

Hmm, jeg har ikke brugt T9 før (på grund af at jeg kun havde engelsk, svensk
og finsk), men nu bruger jeg ikke andet. Så en evt. forskel kan jeg ikke
udtale mig om, men jeg har dog ingen problemer med at den er forlangsom.

> Har du oplevet at vibrator og højttaler larmer mens du snakker hvis du får
> en SMS?

Næ, men den bipper da (ikke så højt).

> ha det godt!
>

> /Lasse

I lige måde.

Mvh.
Bobby

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 06-10-01 13:44

Hej Lasse :)

Jeg har nu fået min R520, som er nærmest identisk med T39, opdateret til
soft. ver. R2M,
jeg kan bekræfte at dette har åbnet for muligheden med snooze som ikke
virkede før - altså hvor man fører hånden hen over telefonen når vækkeuret
ringer og man bliver så lige tildelt 10 minutter mere at sove i :)

Ellers der rettet en del småfejl, incl dem du nævnte Bobby, men vigtigst af
alt synes GPRS hastigheden nu at være oppe på 42 kbit, istedet for de
forrige 28.8.

Fra : Lars hult

Dato : 01-10-01 15:39

> Jeg mener, at det gøres ved -> * <- <- * <- * Yes

Nu kan det jo godt være jeg er lidt tungnem.
Men hvordan indtastes ovenstående.

hilsen Lars

Fra : ***Morten Riis

Dato : 02-10-01 13:02

-> = tast pil til hojre
<- = tast pil til venestre
* = tast stjerne * (nederst til venstre)

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]

Fra : Lars Hult

Dato : 02-10-01 21:26

> -> = tast pil til hojre
> <- = tast pil til venestre
> * = tast stjerne * (nederst til venstre)

Tak for det.
Jeg bukker mig i støvet,
ok jeg er tungnem, men nu fattede jeg det.

Lars