TDC internet
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-09-01 09:55

Har nogen her forbindelse til TDC internet (news + mail)? - min
forbindelse 'døde' for en times tid siden, efter i en periode at have
kørt uudholdeligt langsomt! :(

( og ja, jeg afventer stadig [endeligt] svar på mine beklagelser til
dem!)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Villy Erichsen

Dato : 28-09-01 15:51

"Hans H.V. Hansen" wrote:

> Har nogen her forbindelse til TDC internet (news + mail)? - min
> forbindelse 'døde' for en times tid siden, efter i en periode at have
> kørt uudholdeligt langsomt! :(

Det sker da jævnligt hos TDC - det er blevet ret slemt indenfor det
sidste års tid.

> ( og ja, jeg afventer stadig [endeligt] svar på mine beklagelser til
> dem!)

Så skal du have meget stor tålmodighed

--
Villy Erichsen Tegner/Grafiker
http://www.hammel-nyt.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-09-01 22:13

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> kørt uudholdeligt langsomt! :(
>
> ( og ja, jeg afventer stadig [endeligt] svar på mine beklagelser til

Har du husket at tilmelde dig på deres fucking latterlige Opasia side ?
De lukkede nemlig vores linie forleden dag uden varsel, blot vi ikke
havde besøgt deres åndsvage Opasia pis, hvilket vi ikke har fået nogen
besked om.

De kunne da i det mindste sende en e-mail til en, hvor de gør opmærksom
på situationen.

--
Ciao Jesper )

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 29-09-01 21:58

> [...]
> De lukkede nemlig vores linie forleden dag uden varsel, blot vi ikke
> havde besøgt deres åndsvage Opasia pis, hvilket vi ikke har fået nogen

Næh, jeg har ikke tilmeldt mig noget via Opasia!
Kunne du ikke lige kort forklare, hvad det drejer sig om?
(For mig at se, er disse sider noget af en 'jungle' at vove sig ind i!
:)

--
med venlig hilsen
Hans