Udekat inde..
Fra : Johan

Dato : 14-01-01 22:41

Hejsa....

Jeg har haft en kat et et stykke tid nu. Og efter øremærkningen skulle den
have lov til at komme ud. Det har han også været nogle gange nu.

Men han er en kylling og tør ikke rigtig at gå så meget ud. Slet ikke når
det er lidt koldt derude.

Er det normalt for katte ? Eller findes der et tricks til at få til at
komme mere ud ?

Det ville være rart, hvis han begyndte at skide+tisse ude istedet......

Mvh, Johan

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-01-01 23:56

Hej Johan
Mindes i sommers, da min indekat fik lov at blive luftet(i snor). Uha, han
ville dæleme ikke ud da, for det var jo temmelig en vældig verden derude.
Nå, men tog ham op og gik ud på græsset, satte ham ned og lod ham undersøge
sagerne. Satte mig også på græsset, så han kunne se hvor jeg var *S* Og ikke
længe efter gik den vilde jagt efter sommerfugle og andet sjovt. Der var
fræs på græsset *G* (og sikke et påstyr pga snoren)
Efter 1 times spons i haven, gik vi op igen og jeg så ikke min kat (Neo)
mere den dag. Jo altså jeg så ham, men han sov tungt som en sten, lige
indtil næste dag *G*
Nå, men det jeg ville sige var at du jo kunne gå med ham ud, et par gange om
dagen og være derude sammen med ham, feks. lege lidt med ham og sådn.

Hilsen
Joan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-01-01 00:01

Hej Johan

Jeg synes du skal være glad for at din kat ikke vil ud, du vil garanteret få
glæde af den i mange flere år, hvis den forbliver indekat.

Personligt havde jeg ikke nerver til at have en fritløbende kat

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-01-01 00:07

Hej igen
Nå ja, min skal også kun være inde, for vil ikke miste ham *S*

Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-01-01 00:19

tja det er koldt udenfor.. bare spørg Melissa som var ude den anden dag, for
en gangs skyld var det ikke mig som ville hurtigt ind fordi det var koldt..
jeg tror at hun frøs om poterne..;((
og hun ville ellers før i tiden ud selv om hun skulle trippe på kløerne
gennem sneen, så hvis missen skal ud så vent til det bliver varmere i
vejret...;))

Der er altså bare slet ingen garanti for at den vil skide/pisse ude, mange
har oplevet at missen lige skal ind på kassen og så ud igen
såe....

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 15-01-01 00:40

Hvorfor vil du have den til at besørge udenfor frem for indenfor i bakken ?
Nu er jeg måske lidt hård *smile* - Men hvis du ikke kan klare at skifte
dens bakke hvorfor har du så kat ?

At den ikke vil særlig meget ud, ville jeg være glad for, så undgår du at
leve med frygten om at den måske bliver kørt ned

MVH

Mette

-----
Gillian's Norske Skovkatte