Elsa Gladiac 721
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-09-01 08:26

Jeg kan se flg. på edbpriser.dk
Elsa Gladiac 721 Geforce3 w./TV.Out 2499 kr.

Det lyder mistænkeligt billigt for et Geforce 3, og tilmed en Elsa
model. Mit spørgsmål er nu hvad forskellen er på en Gladiac 721 og den
roste Gladiac 920, og hvordan yder 721 i forhold til andre Geforce3
modeller ?

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 28-09-01 12:57

Hej Thomas,

Hm, Kan ikke finde en Gladiac 721 nogen steder (altså i rewievs),
men tror du ikke det kan være en GeForce 3 MX udgave?
(Hvis den overhovedet eksisterer endnu)

Mvh
Tommy

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-09-01 20:43

"Tommy Helgevold" <Tommy*removespam*he@e-mail.dk> writes:

> Hm, Kan ikke finde en Gladiac 721 nogen steder (altså i rewievs),
> men tror du ikke det kan være en GeForce 3 MX udgave?
> (Hvis den overhovedet eksisterer endnu)

Det er ogsaa det jeg tror. Her er der noget om Geforce 3 Pro/Ultra/MX
(eller Titanium som er deres egentligt navn):
http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=999163471

Jeg kan ikke finde noget om 721 paa elsa.com eller andetsteds saa jeg
er lidt mistaenkelig ..

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 28-09-01 21:56

Det var sq meget interessant Thomas,

Det sjove er at de nævner at MX udgaven af GeForce 3 bliver
med de forbedrede instruktioner på Titanium udgaven
Mon hvad bagsiden bliver....

Tommy

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk

Fra : Fear

Dato : 28-09-01 21:52

Elsa GLADIAC 721 Specs(GeForce3 Titanium 200)

-Latest GeForce3 Titanium 200 GPU,Core clock 175MHz
-64MB DDR memory,400MHz clock
-Crossbar Memory Controller
-Enhanced nFinite FX Engine,more freedom for programmer to custom 3d effect
-Vertex Shader & Pixel Shader
-High Resolution Anti Aliasing
-Full compliant to DX 8.1
-built in TV OUT feautre
-Support 3D stereo glasses

Fra : Tommy Helgevold

Dato : 28-09-01 23:06

Great!

Tak for den info. Nu blev vi jo lidt klogere

Hm....2499,- kroner for den herlige sag
der.....av....jeg kan lige se det for mig....
afgårde til hardwarebiksen.....

Tommy