DIVX
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 27-09-01 23:15

Ja - vi ved det. Selvfølgelig kan macen afspille DIVX film, men ikke uden at
man har installeret div hacks, som bruges sammen med Microsoft MediaPlayer
eller sådan noget, og jeg kan ikke få det til at virke til min mac alligevel
- 1 frame /30 sek og uden billedet eller er det lyden. Men hvorfor er der
ikke DIVX support til QuickTime Player? Når det er så populært, finder jeg
det irriterende, at jeg ikke kan køre de film.
Hvad med MacOS X. Kører det DIVX film?

Fra : Richard Nees

Dato : 27-09-01 23:28

"Henning Vestergaard Poulsen" <henning@imtoosexy.com> wrote in message
> [...]
> ikke DIVX support til QuickTime Player? Når det er så populært, finder jeg
> det irriterende, at jeg ikke kan køre de film.

Det er på vej
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=11952&db=mac

/Richard Nees

Fra : Thøger

Dato : 28-09-01 00:02

>Men hvorfor er der ikke DIVX support til QuickTime Player?

Det er mig også en gåde!
--
Thøger Terp
Brutus lad den kniv ligge! jeg ved ikke hvad der stikker dig...

Fra : Jesper

Dato : 28-09-01 03:54

Thøger <tterp@mac.com> wrote:

> Det er mig også en gåde!

Det kræver enten at Apple skal understøtte formatet i QuickTime eller at
nogen skriver en codecudvidelse som muliggør afspilning af Div X.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-09-01 09:25

Henning Vestergaard Poulsen <henning@imtoosexy.com> wrote:

> Men hvorfor er der ikke DIVX support til QuickTime Player?

Det er der såvidt jeg husker også. Jeg mener at hvis du ændrer Creator
til 'TVOD' kan du åbne den ændrede fil således. Den bruger dog stadigvæk
WMP 6.3 i baggrunden så hvad du vinder ved det er tvivlsomt.

MVH ANR

"When you participate in sporting events, its not whether you win
or loose, its how drunk you get."
-Homer Simpson

Fra : J.C. Voss

Dato : 28-09-01 13:30

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Det er der såvidt jeg husker også. Jeg mener at hvis du ændrer Creator
> til 'TVOD' kan du åbne den ændrede fil således. Den bruger dog stadigvæk
> WMP 6.3 i baggrunden så hvad du vinder ved det er tvivlsomt.

Kan du ikke forklare det nærmere? Hvad mener du med 'i baggrunden'?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |