Andet multimedie
bentjuul 3670
avifiler.
Fra : René Prebendorf

Dato : 27-09-01 22:16

Hej med jer jeg har lige fået kastet et spørgsmål i hovedet af nogle venner,
Spørgsmålet var.

Hvordan laver man avifiler om til mpg compresser der overholder vidio cd
parameter??

er der en der kan svare mig på det så vil jeg blive meget glad.

Venlig hilsen René

Fra : Mogens

Dato : 27-09-01 23:21

On Thu, 27 Sep 2001 23:15:48 +0200, "René Prebendorf"
<prebendorf@12move.dk> wrote:

> [...]
>parameter??
>
>er der en der kan svare mig på det så vil jeg blive meget glad.

Hej

Det er såmænd nemt. Brug programmet TEMPGenc og de templates
der hører til. Så er alle parametrerne i orden.

Du kan læse meget mere på www.vcdhelp.com
og www.doom9.org

Der kan du også hente de programmer du skal bruge

Mvh Mogens

Fra : René Prebendorf

Dato : 28-09-01 04:55

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du kan læse meget mere på www.vcdhelp.com
> og www.doom9.org
>
> Der kan du også hente de programmer du skal bruge

Tusinde tak for hjælpen mogens.

Hilsen René