TV- In med ASUS 8200 Delux
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 27-09-01 18:24

Ja dav.

Jeg kan ikke få 25 fps kun ca. 20fps.
Eks.:

Optager 57 minutter fra TV. "57 x 60 x 25 = 85500 frames"
Jeg får kun 68305 frames "68305 / (57 x 60 ) = 19,9722 fps"
Resultat = lyd og billeder passer ikke sammen.
Der er optaget med det program der følger med kortet Ulead Videostudio
"Ellers et godt program, jeg bruger det fordi det kan gemme i mpg1 og mpg2"

Er der andre der har dette problem, og har I kunne løse det ?????

Mit system:
Win2000
ASUS 8200 grafikkort
P4 1,7 GHz
ASUS P4B bundkort
1Gb Ram

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : DWM

Dato : 28-09-01 02:08

"Hans Nikolajsen" <hn1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Ellers et godt program, jeg bruger det fordi det kan gemme i mpg1 og mpg2"
>
> Er der andre der har dette problem, og har I kunne løse det ?????

Det er efterhånden almindeligt kendt at W2K ikke er det bedste
sammen med Asus´s Video-in. Der er _mange_ som har samme
problem med W2K og jeg har endnu ikke hørt om en løsning
eller for den sags skyld nogle som kan capture alle frames som
der bliver sendt til kortet under det operativsystem.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress