Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV Out
Fra : Erik Vest Zielke

Dato : 27-09-01 16:55

Jeg har lige købt et ASUS V8200 Deluxe grafikkort. Men jeg kan ikke lige
finde ud af at slutte det til fjernsynet, kan det være fordi det er et ældre
fjernsyn?
Hvis ikke, hvordan gør man så.
--
Erik Vest Zielke
Favstrupvej 146, Haderslev

Fra : DeepBlur

Dato : 28-09-01 13:19

Hej Erik..
Hvis dit fjernsyn har et gult phono stik, så er det sikkert video in/ud.. så
kan du bruge det..
Ellers kan du gøre lige som mig.. jeg bruger scar stikket. Du skal bare købe
en konverter fra "video composite" til "Scar".. sådan en koster omkring
100kr i fona, og 150kr i Fredgaard.. Den er på størelse med en tændstik
æske, og har følgende tilslutinger.

1) S-VHS
2) Audio L-mono (Phono hun stik)
3) Audio R-mono (Phono hun stik)
4) Video (Phono hun stik)
5) En knap til "input <=> output"

Hvis dit fjernsyn ikke har SCAR stik, så kan du også bruge Video's SCAR
stik..

MVH DeepBlur

Fra : raven

Dato : 28-09-01 13:32

On Fri, 28 Sep 2001 14:19:25 +0200, "DeepBlur" <suber_20@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>4) Video (Phono hun stik)
>5) En knap til "input <=> output"
>
>Hvis dit fjernsyn ikke har SCAR stik, så kan du også bruge Video's SCAR

Sådan en scart adapter koster sjovt nok kun 59,- hos Brinck
Elektronik. Lydkablet phono-ministereojack kan du også købe der. Lyden
kommer nemlig ud af lydkortet !

mvh

John

Fra : Thomas Pedersen