Køb af titanium
Fra : dugfrisk

Dato : 27-09-01 11:14

Jeg vil gerne købe din Titanium Powerbook, og er villig til at betale
kroner 19.000 i cash.

David

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-09-01 13:07

dugfrisk <dugfrisk.news@kandu.dk> wrote:

> Jeg vil gerne købe din Titanium Powerbook, og er villig til at betale
> kroner 19.000 i cash.
>
> David

prøv i dk.marked.edb.mac :)

lur mig óm der ikke er nogen der har sådan en tilsalg :)

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-09-01 17:54

Thomas von Hassel <thomas@vermoe.dk> wrote:

> prøv i dk.marked.edb.mac :)
>
> lur mig óm der ikke er nogen der har sådan en tilsalg :)
>
> /thomas

Du kan finde den her:
http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.marked.privat.edb.mac
--
Some stupid statement ;)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-09-01 20:52

Thomas von Hassel <thomas@vermoe.dk> wrote:

> prøv i dk.marked.edb.mac :)
>
> lur mig óm der ikke er nogen der har sådan en tilsalg :)

den er solgt, desuden tror jeg at david har forsøgt at købe den, og så
ikke, og så igen og så alligevel ikke...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 27-09-01 21:30

> den er solgt, desuden tror jeg at david har forsøgt at købe den, og så
> ikke, og så igen og så alligevel ikke...

Det var jo bare ærgerligt, men en i(ce)Book kan (vel) også anbefales! :)

Jesper ::::: I'm on Beige

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-09-01 21:56

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Det var jo bare ærgerligt, men en i(ce)Book kan (vel) også anbefales! :)

ja, du ville ikke ha' den selvom jeg lokkede.

Fra : dugfrisk

Dato : 27-09-01 22:35

"Morten Reippuert Knudsen" skrev d. 27-09-01 21:56 dette indlæg :

> ja, du ville ikke ha' den selvom jeg lokkede.
>
> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker
>
> <icq:131382336>

Han ville meget gerne ha' den, indtil han fandt ud af, at der var et
område på 5x5 cm af skærmen, der var ridset. Så gad han sgu egentlig
ikke alligevel. Det er da ikke være så svært at forstå, eller hva?!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 27-09-01 22:40

> ja, du ville ikke ha' den selvom jeg lokkede.

Jo jeg vil(le) så! Men du ville ikke give mig den! :)

Jesper ::::: I'm on Beige