Dixanet i 19 Direkte
Fra : W i n g m a n

Dato : 27-09-01 01:52

Så i Dixianet i 19 Direkte forleden ?

Ham Lasse Bergqvist førte sig vist frem med deres produkter.
Jeg er sgu spændt på hvad der sker med dixanet de næste par år, og kan den
der boks virkelig give den sådanne en sucess eller hvordan man nu lige
staver det
--
Venlig hilsen / Best regards
Kim @ndreasen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-09-01 06:09

"W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk> writes:

> Så i Dixianet i 19 Direkte forleden ?
>
> Ham Lasse Bergqvist førte sig vist frem med deres produkter.

Han hedder Basse Bergqvist.

> Jeg er sgu spændt på hvad der sker med dixanet de næste par år, og kan den
> der boks virkelig give den sådanne en sucess eller hvordan man nu lige
> staver det

Umm.. "Kære medarbejdere, vi har så stor succes lige nu, at vi ikke
har råd til at betale jeres løn. Og som de jo skrev i
september-nummeret af Telekommunikation er boksen ikke sat i
produktion endnu. Men det bliver _helt_ vildt."

Nope. Den er død. Det er jeg overbevist om.

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening

Fra : Kadann

Dato : 27-09-01 08:10

Kan det være andet end dødt? Det er svært at overbevise kunderne at
man er seriøs, når ens medarbejdere ikke kan få penge på kontoen.

Fra : W i n g m a n

Dato : 28-09-01 01:11

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Han hedder Basse Bergqvist.

Ha ha jeg troede navnet Basse var et øgenavn

> [...]
> september-nummeret af Telekommunikation er boksen ikke sat i
> produktion endnu. Men det bliver _helt_ vildt."

Hva har de ikke fået deres løn ?. Og hvor kommer den information fra ?

> Nope. Den er død. Det er jeg overbevist om.

Jaaa det bliver spændne hehe...

--
Venlig hilsen / Best regards
Kim @ndreasen

Fra : ASKF

Dato : 28-09-01 06:30

W i n g m a n ytrede sig i <DiRs7.818$Mk2.92721@news000.worldonline.dk>
med dette:

>Ha ha jeg troede navnet Basse var et øgenavn

>Hva har de ikke fået deres løn ?. Og hvor kommer den information fra ?

http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11909
http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11990

Nu er det så interessant at se om medarbejderne får deres løn her pr. d.
1/10-01
Bibliotekar D.B./Stud. Sci. Bibl.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-09-01 12:16

ASKF <askf@_NOSPAM_post.com> writes:

> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11909
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11990

BEmærk at Mette Offenberg er født Bergqvist... Man kan altså med
rimelighed forvente mere end almindelig professionel interesse i
firmaets omdømme.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Peter

Dato : 28-09-01 12:41

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

> BEmærk at Mette Offenberg er født Bergqvist...
> Man kan altså med rimelighed forvente mere end
> almindelig professionel interesse i firmaets omdømme.

Taler vi om Anne-Mette Offenberg Bergqvist?

Det er måske også derfor, at hun gider at arbejde uden at få løn...

Fra : Peter

Dato : 28-09-01 12:52

"Peter" <peter_usenet2@REMOVETHIShotmail.com> skrev

> "Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

> Taler vi om Anne-Mette Offenberg Bergqvist?
> Det er måske også derfor, at hun gider at arbejde uden at få løn...

Det ville da egentlig være meget kært med sådan et lille familiefirma.
Lidt lige som døgnkiosken henne om hjørnet. Ham Mujaffa sælger
vist også nogle "vildt billige" telekort. Måske er det bare sådan, at
man skal drive progressivt teleselskab; at inddrage familien altså

Fra : Peter

Dato : 28-09-01 13:01

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev

> BEmærk at Mette Offenberg er født Bergqvist...
> Man kan altså med rimelighed forvente mere end
> almindelig professionel interesse i firmaets omdømme.

Hvis jeg lige for et øjeblik skal parkere min sarkasme
(jvf. mine andre indlæg i denne tråd), så er det vel hendes
opgave at forsvare firmaets omdømme, uanset om hun
er i familie med Basse eller ej.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-09-01 14:13

"Peter" <peter_usenet2@REMOVETHIShotmail.com> writes:

> Hvis jeg lige for et øjeblik skal parkere min sarkasme
> (jvf. mine andre indlæg i denne tråd), så er det vel hendes
> opgave at forsvare firmaets omdømme, uanset om hun
> er i familie med Basse eller ej.

Bestemt. Jeg siger jo også, at hun nok har _mere_ end bare
professionel interesse i gesjæften.

Fra : Peter

Dato : 27-09-01 12:41

"W i n g m a n" skrev

> Så i Dixianet i 19 Direkte forleden ?

Her et RealPlayer-link direkte til indslaget om Dixa:
rtsp://real01.dr.dk/net-tv/tva/modemisdn/tva183020010924.rm?start="34:44"&end="37:28"

> Ham Lasse Bergqvist førte sig vist frem med deres produkter.

[ironi]
Ja, det var virkelig en nuanceret omtale, DR gav firmaet.
Den lille detalje, at firmaet ikke har råd til at betale løn
til de ansatte, blev ikke nævnt med eet ord. DR må sandelig
have lavet en omfattende research, før indslaget blev bragt.
Gad vide, om DR er blevet reklamefinansieret...?
[/ironi]